Tan can wipe

Ska börja med att rekomendera TAN CAN wipe- hur bra som helst! Fick en jämn och fin "bränna"!




Halv ligger i soffan o kollar hockeyn.
Alicia sover så sött, somnade just innan halv 8, fått kämpa att hålla henne vaken sen ja kom hem från jobbet(17.00)
Simon åkte på att jobba extra, så ellie har varit med sessan ett tag så slapp hon vara på dagis så länge, tack ♥
Så vi har varit där en stund när ja kom hem. 
När vi kom hem fick Alicia hoppa i badet, o jag fick sitta på toastolen o hålla henne sällskap :) 
Tog inte många minuter efter badet så somnade hon i min famn framför tvn, tar på krafterna att vara på dagis. 

Så var det dags igen att bråka med alicias torra utslag på kroppen, hela kroppen är full av utslag :(! 
Hade fått det så bra, hela hon var så len och utan torrfläckar, men direkt man inte smörjer så kommer dom tillbaka, kan räcka med att man inte smörjer henne en gång efter badet så blossar dom upp! 

Själv kämpar jag med mina jävla torra händer, självsprickor på knogarna och på fingarna och det är inte skönt kan jag tala om! Och det blir inte bättre av att vara på jobbet där man spritar händerna stup i kvarten! 


På tal om nå annat, har fått förlängt en månad till på det stället jag är, och blir nog en period till efter denna :)! 
Får se hur länge jag orkar, men ska försöka jobba in till maj iaf!


Oj oj vad jag saknar min babe ♥ Inte setts på hela helgen, så har vi gått om varandra idag!
Vill ha din kärlek, helst nyss! Längtar tills du kryper ner i sängen o håller om mig ♥ 
 
Dom bästa i mitt liv- Jag älskar er!




Over and out!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0