Resultat

Kuckeliku här vakna i före 7! HOOH..

Så nu är det full rulle, har 3 lekande barn runt om oss, så mysigt ♥
Och snart är även svärföräldrarna här. O då blir det att äta frukost :)


Igår hade vi mysdag här hos familjen tandlund, barnen lekte på o busa för fullt o sen när dom tillslut somnade efter mpnga om och men så satte jag o ellie oss i soffan för tjejmys med dipp, paprika, morötter(och chips), en hälsofredag med andra ord, bortsett den lilla skålen med chips :p

Efter vi sett BB och ett avsnitt av så ska det låta så gick vi till sängen, både jag, alicia o ängla har sovit här :)
I morse när jag vakna så kände jag mig som halta lotta! Hujja va ont i kroppen .. O har det fortfarande ....


Idag blir det att åka på loppis :) Får se om man får hem nå gammalt skrot..


Ni är säkert JÄTTE nyfikna hur resultatet av spray tan blev igår :) Jag varnar känsliga tittare och er med svagt hjärta att kolla på bilderna!



Jag ställde mig i duschen på stört, och NEJ det blev inte så fläckigt som det ser ut, just bara för att jag skynda mig att spola av mig allt.. SÅ va har vi lärt oss av detta? DONT DO THIS ALONE!
Nu har jag faktiskt en fin "bränna" ;)
Ska testa om nån dag igen, men HJÄLP!



Nu vara trevig här ..

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0