Kilorna stiger !

Lyssnat på bäbis ♥-ljud idag. Låg kring 150, så det kanske är en lillasyter i magen :) Fast det är ju helt olika.
Tur man fylls med kärlek och lycka när man får höra dom små hjärtljuden! Speciellt när man ställer sig på vågen och inser att man redan gått upp 14 kilo! Hur ska detta sluta??


Varit o ränt på storheden med mor idag, gårr på lite affärer, inte köpt så mycket. Var mest ute efter en ny matta till vrummet, men den jag ville ha var slut, o skulle nog komma in i slutet på veckan. Tror det blir skit snygg som jag tänk :) Bild kommer sen!


Just nu väntar jag på att gubben ska komma hem, så vi kan fara o hämta lillskrutt på dagis :)
Blev nån tår när jag lämnade henne idag, men hon har inte varit där på en vecka så är nog därför, och hon slutade gråta direkt fröken tog henne i famnen ..


Senare ska vi nog ta oss en promenad, efter middagen kanske ..
Gjort det nu i 2 dagar så himla härligt att få friskluft och få röra på fläsket lite ..
Synd bara att dom där jäkla sammandragningarna ska spöka, för ju så jävla ont o gå när dom väl kommer, men men några pauser så går det bra :p ..

Och som vanligt har jag problem att komma på vad fan man ska laga till middag, är less på allt jag lagar, blir som samma sak dag in och dag ut! Kan ingen komma o kocka i en vecka så man får smaka på lite nytt??



I morgon kommer äntligen Ellie o Tim hem, som vi saknat dom ♥


Har äntligen tagit tag i att framkalla lite bilder! Men har ju några att gå igenom. bara på telefonen har iaf 3500 bilder :p Så kan ju tala om att telefonen är förbannat seg, och har fullt minne . Så var illa tvungen att börja framkalla lite nu så jag kan rensa bilder från den ..


På återseende.

/N

Kommentarer
Postat av: ellie

blir så glad och läsa din blogg och veta vad som händer hos er, känns som att vi varit borta alldeles för länge nu. syns i morrn, ringer när vi är på väg =)

2012-03-06 @ 15:16:26
URL: http://elliebelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0