Det som göms i snö kommer upp....

Töväder idag, 7 plus grader och ingen sol på himlen, kändes konstigt men varmt o skönt :) Droppat från taken o bart på vägarma. Härligt :)

Haft kort arbetspass idag, 8-12, nästan meningslöst..
For hem efter jobbet, la mig o soffan o titta repriset på BB från igår o sen for jag o hämta hem min prinsessa ♥ som var nyvakne när jag kom, hade sovit i 2 timmar, o det är inte likt henne, sa även fröknarna, hon brukar bara sova en timma på dagis .. O när vi kom hem så var hon fortfarande lite trött o hängig.. 
Tog nu ikväll och då hade stackarn 39.3 :( Så nu sover hon så sött i Simons famn ♥



Lekte ett tag innan jag började med middagen, som bestod av köttfärslimpa, potatis, brunsås, smörstekta(färska) champinjoner o lök :) Mumma!

En stund efter vi ätit middag så kom moffa på besök, så vi har surrat på :)
Har även bakat frallor ikväll, till min andra hälft så han kan ta med sig till jobbet :)
När moffa for hem så satte sig jag o Alicia i ett bad ..

Näe nu ska jag äta lite bär o fortsätta att kolla hockeyn..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0