Älskade mormor ♥

I måndags så vaknade både jag o alicia med förkylning :( Och den vill inte ge mig sig, utan blir värre för varje dag som går .. Inge kul alls..
Så hela måndagen var vi bara hemma o tog det lugnt o försökte kurera oss..

Igår så hade vi en hel dag med mor, var på storheden o handlade till middagen som jag skulle slänga ihop, Ärtsoppa o plättar, HEMMAFGJORD ärtsoppa till och med :p Första gången jag gjort egen, och det blev jäkligt god om jag får säga det själv ;)
Bjöd även mommo o moffa på middag ♥
Till efterätt slänge jag ihop en frukstsallad som bestod av äpple, banan, apelsin, jordgubbar och mango, fräsht o gott!

Mormor hade med sig en hel resväska fylld i kläder till Alicia, som hon shoppat där nere i spanien, så nu har hon hen helt ny sommar garderob! Tack för allt mommo ♥
Har varit dåligt väder den första månaden, så hon har inte gjort annat att shoppa verkar det som :p O hon säger själv att det blivit dyrare än vanligt pga av vädret :) Haha ..
Ja kan då säga att du varit SAKNAD! Tur att det är länge kvar tills du far nästa gång!


Från de ena till det andra, vill få klart här hemma! Vill fara till ikea o köpa grejer!
- Få upp tv:n på väggen i sovrummet
- Sätta upp klockan i köket
- Göra mitt kollage som ska vara här i köket
- Måla om soffan vit
- Sätta upp väggtexten ovanför sängen
- Köpa en fin byrå som vi kan ha i köket

Jaa de var väl några av dom saker som jag har att göra på min to do lista!


Näe nu ska ja gå o sätta mig i soffan o mysa med min älskade dotter ♥

Oj så duktig hon är, sprang precis på toan o skrek ´kissa mamma´, ´kissa mamma´. O jajjomen, blöjan va torr o hon kissa på pottan :)! ♥




Have a nice day
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0