Känsliga läsare varnas!

Härliga onsdag, va har du att erbjuda idag? Värkar kanske? Förhoppningsvis...
Förvärkarna jag skrev om natten till igår blev bara starkare o starkare, jag var bombis på att det hade satt igång o att vi skulle få åka in..
Först var det med 20 min mellanrum, sen 10, sen 5 o ibalnd bara 3 minuter.. Kunde inte somna pga av smärtan, men där just före 5 somnade jag, o vaknade efter 8 nångång, o kände ingenting alls..
Blev lite orolig så ringde till förlossningen o sa som det var, men det är normalt för en andra föderska att ha sånna starka förvärkar, o hon sa även att förlossningen är på gång..
Men har då inte käns destomer sen den natten, förutom lite "mensvärk"..
Får väl ta o testa färdknäppen igen dårå ;)

Simon var så söt i förrgår, jag satt o gnällde hur less jag var på att vara så stor o klumpig o att jag ville att bäbisen skulle komma ut. Då vräker han ur sig, med ett stort leende på läpparna - Jaa vi får väl köra med färdknäppen varje dag tills den vill komma ut :p
Jag- Haha jasså det tycker du, o det fungerade ju verkligen sist (gick över 18 dagar)..
MEN ACK så fel jag hade den kvällen/natten..

Jaja nog pratat om det..

Igår hade vi en mys familjedag, först var vi utanför cirkusen o kollade på djuren, bla hästar, åsnor, zebror o kameler :) Alicia var överlycklig över att se hästarna, Pippi häst säger hon :p
Efter det for vi ut till hertso kolonierna, där gick vi o promenerade bland dom små mysiga husen, sen gick vi till cafét för en glasspaus i solen :)
När vi for därifrån svängde vi förbi momma, där det bjöds på nygräddade våfflor till lunch :) LYX.





På eftermiddagen/kvällen tog vi det bara lugnt..
Var en snabbsväng förbi elgiganten för att köpa oss en ny dammsugare, eftersom våran gick sönder i fredags!
Och det behövdes verkligen, jaa tänk själv att inte kunna dammsuga på 4 dagar, och med denna sandiga/leriga/grusiga gård!
Köpte en med 13 METERS sladd, så jag behöver inte byta kontakt, kan dammsuga heeeeeela huset utan att behöva byta :p
Men den tidigare var jag tvungen att byta i varenda rum nästan..


Idag är snuttan på dagis, efter 1 1/2 veckas ledighet! Och hinner bara gå idag och imorgon, sen får hon sommarlov tills den 20 augusti ♥ MYSPYS!

Själv har jag precis duschat o gjort mig klar, sitter o väntar på att mammorna Elin & Jenny ska komma med sina barn :) Synd bara att gumman är på dagis, hon som gillar när dom små kommer o hälsar på ..


Psst, kom ihåg att det är ni som väljer att läsa min blogg, därefter får ni också tåla det som står :)
Ingen som klagat(än), men tänkte nu när jag skrev det jag skrev med färdknäppen :p

Ha en bra dag ♥
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0