Redan

Redan torsdag, denna vecka har gått fort, även fast vi bara suttit inne eftersom det har regnat!
Men igår kväll sprack det upp o solen ville nästan kika fram, så då passade vi på att gå ut för att rasta oss :)
Så jag, Alicia o simon åkte ner till dagiset här i byn, o där fick både Alicia o Simon leka av sig ;) O jag som just nu är så tung, fet o ovig fick agera papparazi o putta på gungan :)

När vi kom hem så tog vi alla 3 en bastu, o sen gick vi o nattade alicia som var så himla trött, blev en sen kväll, tror hon somnade kring 23 :p

Justja måste ju berätta om balen i tisdags.
Dom var så vackra o fina!
Och maten var hur bra som helst!
Roligt att dom får bjuda mig sig 4 st var, så vi var rätt många där..

Och så hände det ju en klantig grej.
Jag satte min mobil på biltaket för att simon skulle fota mig..
Och mot kvällen så frågade jag svärmor om hon hade min mobil i väskan o hon svarade så klart nej, då kom jag på att klantjävla arlset(JAG) hade glömt den på biltaket, och dom som lånade bilen hade farit iväg för länger sedan..
Så med hjärtat i halsgropen tänkte jag FAN FAN FAN, den har ramlat av och är i tusen bitar!
Nåväl var ingen ide att börja spekulera om det då vi var där, så direkt vi kom hem började jag söka i bilen men hitta den inte ..
Men då kom simon på att han hade stoppat in vagnen i bilen och att han hörde nånting, så vi öppnade bagage luckan o där låh ned, fast kilad mellan taket och bagageluckan!!!! TUR ELLER TUR?? O som tur att jag hade bumpern och skyddplast på den, för skyddplastet hade knycklats ihop o bumpern gått sönder...




Nu ska jag göra mig iordning, vi ska på teater strax som är här på skolan :)

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0