LYCKA

 
 
Livet som 2 barns mamma är underbart, jag är så lycklig
 
Har inte haft tid att skriva här, eller tid har jag haft, men all min tid har jag ägnat åt familjen och besöken vi haft.
 
I onsdags var vi till sjukhuset för att ta PKU-testet, och det gick hur bra som helst, inte en tår kom från lilleman :)
Han hade gått ner från 4050-3995, men det berodde på att mjölken inte riktigt hade runnit till än..
Efter testet så stannade vi där utanför ett tag för att Alicia ville leka i båten dom har där, o då passade jag på att tanka prinsen.
 
Igår var vi tillbaka till sjukhuset för det sista läkarkontrollen, och därifrån fick han en OK stämpel på rumpan ;)
Han hade gått upp från 395-4050, o det tyckte dom va jätte bra, så nu har mjölken runnit till, o jag kan lova att det både känns o syns på brösten ;) Tänk om man alltid fick ha sånna här snygga bröst ;) Haha ..
DOCK gör det förbaskat ont i bröstvårtona, vill till o gråta o skriva varje gång han börjar o suga! Men jag vet ju att det går över, men det är en smärta som inte går att förklara, o då har jag ändå dom där plastnapparna för!
 
Stannade till så Alicia fick leka i båten även igår, o tankade lillebror medans :)
 
När vi kom hem så kom mommo o moffa förbi :)
Moffa hjälpte Simon i tvättstugan, har stoppat en bänkskiva över tvättmaskin o torktumlarn, och satt dit en ny diskho, skit snyggt vart det!!
Jag & Alicia hade fullt upp med att leka i hennes rum, o sen rita , medans mommo o lillebror fick titta på :)
 
På kvällen tog vi en premiärtur med den nya syskonvagnen, så skön att köra!
Alicia fick gå o plocka blommor på vägen hem :) Och stenar!
 
Natten har varit bra, maten gossen sista gången kl 00, o han vaknade ca 05.30 för att äta igen :)
Men där emellan så har alicia varit vaken av o till, tror hon har haft växtvärk :( Hon har sparkat med benen o sagt aj, o i morse när vi fråga vars hon har haft ont sa hon benen, stackars mammas prinsessa
Men somnade om efter jag gett lilleman mat, o vaknade igen strax efter 9 för att amma igen :)
Efter det klev jag upp för att äta frukost i lugn o ro, o sen gick jag o la mig med min älskade familj igen ..
 
Nu har Simon o Alicia precis ätit frukost, o jag har betalat bort vinsterna från tradera :) Så nu väntar jag med spänning på att dom kommer.. Var dock inge speciellt, en body o en huvtröja till gossen :)
 
Idag blir det att städa hemmet så det är rent o snyggt till svärmor, svärfar o jens kommer i morgon :) Och annars också så klart! 
 
Bjuder på några bilder
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0