Kärlek

Idag är det 3 år sen jag fick kärlekssymbolen av min älskade fästman på mitt finger ♥
En utav mina lyckligaste dagar i mitt liv!
Många fler år ska det bli, tills vi inte kan räkna dom mer!
Jag måste nog vara dom lyckligaste tjejerna i världen, som har den bästa fästman man kan ha!
Du är världens bästa fästman och pappa ♥
Jag är så glad att vi fann varandra, att det blev vi.
Jag älskar dig mest av allt!


Sovmorgon till 10.30 fick man idag av älskade dottern ♥ Guldvärt!
När vi hade vaknat o legat myst ett tag i sängen klev vi upp för att göra oss iordning o fara in en vända på stan, o hitta en present till S.. Hämtade upp mamma o ray, o mötte även upp Elin o Isabelle på stan.

När vi kom hem började jag med middagen, o när jag står där o kockar kommer älsklingen hem med ett buket rosor till mig ♥ SÅ fina!
Efter middagen tog både Simon o Alicia en stödvila, alicia mellan 18-19.30 o simon mellan 18-20.30, blev en lång stödvila, även jag fick vila mina ögon en liten stund!
Jag o Alicia bakade kladdkakemuffins när vi hade piggnat till :)
Och när pappan i huset vakna tog vi på oss kläder o gick ut för att vattna blommorna, och gick ut på en kvällspromenad (i hopp på att det sätter igång)..






Nu sitter jag här o bloggar, Simon tittar fotboll o alicia leker med sina dockor :) Ska strax gå till sängen ..


Tänk att det är dagen D imorgon, känns då inte som att det kommer nån bäbis inom dom närmaste dagarna! 



God natt o sov gott!
/N





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0