Helgen är över

God morgon folket.

Då var helgen förbi, redan söndag. Fast ingen är gladare än mig o alicia för idag kommer den efterlängtade mannen i huset hem :)!
Helgen har faktiskt gått fort, fast inte så konstigt då man har varit igång från morgon till kväll..
Igår for jag, alicia, ellie, niko o tim till kyrkbyn på marknaden, efter det for vi till en outlet där jag fyndade 2 skit snygga tröjor till simon, tänkte köpa alla färger, alltså 4 st, men fanns tyvärr inte i hans strlk :(
När vi var klara där for vi vidare till Ica maxi, för att handla det som fattades till kvällens grillning!

Väl hemma la vi oss i sängen o titta Pippi, hade så ont i kroppen så behövde sträcka ut mig o vila, men värst hade jag i magen, fick ligga i fosterställning! Men tror bara det var vanlig magknip eller nå för sen gick det över ...

Klev upp för att göra i ordning allt som skulle grillas, och gjorde även i ordning panacottan som skulle mumsas till efterätt :)
Sen kom Nicoline och familjen tandlund :) Hade en jätte trevlig kväll.. Barnen busade för fullt och vi satt o surra. Kan säga att vi alla var PROPP MÄTTA! Men gott va de :)
Senare på kvällen så for tandlund´s hem, o jag gick för att söva Alicia, o det tog minst 3 minuter så sov hon, lill tjejen var jätte trött!
Sen satte vi oss i soffan, jag o nicoline o titta på kvällen är din o surrade en massa, jätte trevligt hade vi ♥ Fast det händer alldelens för SÄLLAN!


Jaaa idag är det som sagt söndag, va ska man ta o hitta på?
Hade behövt fara till H&M o köpa nya mamma leggings eftersom mina har gått sönder, ANDRA paret som går sönder i sömmen mellan benen.........
Och det jävligaste är att dom har slut på båda H&M här i luleå.. Så funderar på att ringa till Boden o Piteå o höra om dom har, för jag måste ju ha ett par, har ingenting annat att ha på mig på benen!!

Och ikväll är det ju BB finalen, så då ska vi sitta bänkade framfölr tv :)

Hade även behövt städas här hemma, för i morgon åker vi upp till byn o är där hela veckan! MEN har för ont i kroppen idag, så kan inte tvinga mig själv till att göra det .. :(


Ha en fortsatt trevlig söndag ♥

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0