Bussresa

6 dagar kvar, o känner fortfarande ingenting.. Förutom fötter som pulserar pga av att dom sväller av vätska, rygg som värker, jaa allmänt jäkla tugnt! Kan knappt vända mig själv på natten.. Varmt är det också , svettas hela tiden! O då ska vi inte tala om hur jag går, ser ut som en skitnödig pingvin! Men det hör till ;)


Har varit en mysig dag idag ♥
Dagen började med att väckarklockan ringde strax efter 7, alla tre var vi dö trötta!
Försökte länge med att väcka både Alicia o simon, man märker då att det är far o fotter, lika svårväkta på morgonen!
Men till slut(halv 8) fick jag upp dom, så jag klev upp o gjorde mig själv i ordning o åt frukost o Simon fixade med Alicia :)
Sen for vi till dagis för att vinka av Alicia som skulle åka buss (för första gången) till hägnan :) O dit följde vi också med, men åkte med egen bil!
Så där var vi o kolla på djuren o fikade! O sen åkte dom tillbaka med bussen, o en överlycklig tjej satt vid fönstret o vinka hej då ♥

Jag o S for hem o kollade film, blev att se -En gång i Phuket, skulle se den igår men funkade inte..
Förjäkla bra film!

S hann inte se klart hela innan han var tvungen att fara o arbeta..
Själv passade jag på att vila en stund innan det var dags att hämta hem prinsessan från dagis.

När ja hämtat henne for vi o hämtade upp mamma/mommo, för att senare på kvällen fara till dagis igen på avslutning/grillning :)

Efter avslutningen for vi till maxi o sen skjutsade vi hem henne o for hem själv..

Nu har jag en filmjölkslimpa i ugnen som vilken minut som helt är färdig, doftar så gott i hela huset :)
Så ska snart avnjuta nybakt bröd, o göra en smoothie av vaniljyoghurt o hallon som jag ska dricka till..  

Och snart är den älskade fätsmannen hemma ♥

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0