Regn

Regnet det bara öser ner... tralalalaaaa..
Och åska har det också gått, så simon fick kliva upp i morse o dra ut alla sladdar till tv o datorerna.. Hoja tycker det är obehagligt med åska, men samtidigt lite mysigt :p
 
Nu sitter vi här alla 4 o äter frukost :) Eller Liam ligger här på bordet o tittar nör vi äter..
Äter en riktigt god frukost, en omelett med champinjoner, oliver o kalkon, och till det äter jag kvarg som jag blandat lite fun light i och hallon, gudomligt gott!!
 
Jaa får se vad denna dag har att erbjuda?
Planen var att vi skulle fara på hägnan o spendera dagen där, men regnet förstörde våran plan..
 
Igår var jag så duktig att jag for ut o gjorde intervaller innan det var dags att åka till BVC :)
Sprang mer än va jag trodde jag skulle orka, blev faktiskt lite förvånad av mig själv! Och ny skorva var jätte sköna att gå och springa i!
Men kan ju tala om att det känns i kroppen att jag glömde stretcha igår! HEJ träningvärk!
 
Liam vägde 4450, så han går upp bra :)
 
Efter bvc for vi till mommo o moffa på middag, där mamma o ray också var :)
Blev bjudna på röding och öring, himla gott!
O där var vi hela kvällen, kom efter just efter 9 nångång..
 
Justja, idag ska vi fara o hämta fotorna från danien photo, ska bli spännande att se dom irl!
 
Nää nu måste jag avsluta, liam ropar efter mat!
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0