Hur länge?

Godmorgon!
 
Sitter o äter frukos, kvarg, ett glas juice o en smörgås med min älskade dotter, o min älskade son ligger på bordet o tittar på :)
Att något så nyttigt(kvarg) kan vara så gott! Ni borde testa!
 
Tänk i morgon är han redan 3 veckor gammal, o på tisdag så fyller Alicia 2 år! Vars tar tiden vägen?
O Liam har börjat följa med blicken lite då o då :) O ibland hör man hur han gör något ljud :)
 
 
Igår for vi till tuna efter vi hade ätit frukost, för att ta en promenad. Blev en promenad på 4.75km :) Tog även några joggsteg, o det kändes mycket mycket lättare igår än första gången!
MEN det trista är att igår fick jag reda på att man helst inte ska jogga/springa så fort efter en förlossning...
Någon som vet hur länge man bör vänta?
Jag får se det positivt, då hinner jag gå o få upp flåset lite mer ;)
 
Efter promenaden for vi direkt hem för att hinna göra middag innan det var dags för Simon att bege sig till jobbet igen för ett 12 timmars pass..
På kvällen tog vi det bara lugnt, jag plockade undan lite här hemma.. Sen så hade vi myspys i soffan framför sommarkrysset, med popcorn :)
 
Fast det hade verkligen behövts storstädas innan kalaset på tisdag, för det ser förjäkligt ut!
Kanske kan ta det ikväll..
 
Idag ska vi fara till tuna igen för att ta oss en promenad, mycket roligare att gå där! Här måste man gå på vägen, o det gillar jag inte alls! Plus att det är roligare om man är 2 som går..
 
Näe nu ska jag fortsätta äta så vi blir klar någon gång..
 
/N

Kommentarer
Postat av: fia

Duktig du är :)

2012-07-16 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0