Fel dygnsrytm!

Jaa det kan man lugnt säga att vi har!
Här sitter vi allihopa vakna vid köksbordet, Alicia äter en kvällsmacka, och även jag äter en hårdmacka med en falukorvskiva på, Liam ligger här på bordet o tittar o Simon står i duschen :p
 
Har varit på vift hela dagen idag, for hemifrån just efter 12 nångång o kom hem strax före 19 :)
Varit på stan o kollat runt på marknadn, vi, mamma, ray, elin och isabelle.. Köpte som vanligt ingenting, eller jo förretsen, köpte ett dra på lakan för 150 kr :p Och varsinmunk till Simon o Alicia..
 
Har även unnat oss en mys middag på waldorfs :) Riktigt gott var det!
 
Alicia fick åka buss hem från stan idag, men mamma o ray, oj vilken lycklig tjej som vinkade hejdå :) En stolt och överlycklig tjej!
 
Så vi for o hämtade upp prinsessan hos mamma, stannade där en stund eftersom hon satt o lekte i sandlådan med sin bästis Ray o vägrade komma, så då fick hon leka en stund, och även äta en glass :p
Det var et TRÖTT tjej som satte sig i bilen, somnade innan vi hann ut på vägen :) Så hon har alltså sovit en väldigt sen middag, vaknade kl 21! Inte konstigt att hon fortfarande är vaken o pigg :)
Även jag, simon o liam har tagit oss en stödvila i soffan :p
MEN va gör det, vi har ju sommarlov :) Förutom Simon då..
 
Igår var vi hos mommo o moffa hela dagen, satt på altanen o solade o Alicia bada i lilla poolen :)
På kvällen for vi o hälsade på mamma o ray, där Alicia så klart lekte med Ray, o jag låg o njöt på massagebordet medans mamma gav mig massage, var välbehövt!!
O Simon, Oscar o Liam satt o tita tv..
 
 
Om vädret är bra imorgon så funderar jag på om vi ska fara till hägnan o tillbringa dagen där :) Kanske tar med sig så man kan ha picknick där :)? Oså får Alicia kolla på alla djuren som nu har kommit!
 
På tal om något helt annat.. Faaan va jag är hungrig hela hela tiden! Måste vara pga av amminingen! Kommer ihåg att jag åt som en häst när jag ammande Alicia! Skillnaden då var att jag inte riktigt tänkte på vad jag åt, o nu försöker jag att inte äta onyttigt iaf..
Suget efter socker(godis) har minskat nu iaf! Fortfarande liite sugen, men det är nog mest psykist! Har då iaf gått ner minst 10 kg sen graviditeten, inte något man är så jätte stolt av, men det är en början.. Har ingen aning vad jag vägde innan jag fick Liam, eftersom dom inte hann väga mig på förlossningen, men jag vägde då minst 85, för har för mig att jag vägde 83 nånting 1 månad innan BF... Så vi säger att jag vägde 90, då hade jag gått upp allt som allt 26.. Så då återstår 16kg till, oså plusar vi på 4, så 20 kg ska bort innan nästa sommar!!
Önska mig lycka till, kan behövas ;)
 
Nä hörni, nu ska vi gå till sängen!
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0