Bättre men inte bra!

Go´kväll.
 
Ska börja med att berätta att det blicit bättre i bröstvårtorna, pga av att jag köpte en större amningnapp!
Fast har fortfarande väldans ont dom första sugen han tar, men inte alls lika ont som förut! Så bara bita ihop ett tag till så är såren förhoppningsvis borta snart!
 
Helgen har varit lugn o skön haft Simon föräldrar o bror här över helgen, fast dom har sovit hos ellie o dom, som är bortresta :)
 
På lördagen skulle (alicias) fammo o farfar fara o göra några ärenden, så då ville våran prinsessa följa med dom, o det fick hon också :) Hon hade varit så stolt o sagt till fammo: Jag homma, mamma, pappa o lilleboo stanna hemma :p
 
Medans dom var iväg så kollade jag, liam, jens o simon på film o tog det lugnt.. 
Har inte känt mig så kry i helgen, haft ont i VARENDA led i kroppen, huvudvärk o frossa/svettningar av o till!
 
Igår kväll hade jag feber, o även ikväll..
Fast idag på dagen har jag inte mått nå konstigt alls..
 
Idag så har vi först myst på här hemma innan det var dags för Simon att bege sig till jobbet igen efter att ha varit hemma sen lille Liam kom..
När han hade farit så for vi andra o hämra upp mommo för at fara o handla.. Första gången vi är på flängen :p Dock var vi bara på ÖB o Willys..
 
For sen till tuna o hämta upp ray för att sen fara hem hit o laga mat :)
Liam blev hungrig när vi kom hem, så mamma ställde sig o gjorde greksik pytt i panna o ray hade fullt upp med att leka med Alicia :)
Middagen var UNDERBART god, men nu stinker man vitlök på 10000m håll!! Stackars simon :p
Elin har också varit här ikväll för att titta på prinsen o den stolta storasystern.
Hon hade med sig presenter till båda 2, o jag tror nog att hon trodde det var julafton ;) TACK för allt!
Och ett stort tack till svärmor, svärfar o jens som OCKSÅ trodde det var julafton, hade verkligen shoppat loss till både Alicia o Liam!
 
Efter middagen fick Alicia måla med sin fingerfärg, som hon fick i present av oss idag :) ÖVERLYCKLIG tjej satt o kladda på, även elin, mamma o ray blev beodrade att måla medans jag satt o tankade lilleman..
 
 
Nu så sover prinsessan så sött, o Liam ligger o sover i pappa S famn i soffan, så då passade jag på att skriva "några" rader här ;)
 
Justja, måste ju skriva om hur stolt Spaniorska jag är, haha.. Tog EM GULD igen!! Härligt!
 
Igår var även sista dagen något sött slank in i min mun! O då syftar jag på godis, glass, kakor ect.. O så klart ska jag tänka lite på vad jag äter, men medans jag ammar måste jag äta bra, o är hungig nästan konstant..
Men istället för att trycka i mig 3 mackor när jag är hungrig kan jag äta 3 ägg o kalkon eller något liknande.. Har köpt hem "nyttigt" bröd också, men en massa massa frön i :) Ska börja komma mig ut på promenader också, inte nå långa mils promenader så här i början, bara jag rör på fläsket lite gran per dag iaf..
SÅ nu ska magen bort, och även det andra fettet som lagt sig så snyggt över hela kroppen ..
 
Näe nu ska jag ta 2 panamol o gå till soffan med mina älskade pojkar

/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0