1 månad

Kanske märks att man blivit 2 barns mamma, har inte lika mycket tid att skirva här, men det får ni ta ;)
 
Idag har nog varit den skänaste dagen på denna sommaren, just bara för att vi varit ute heeeela dagen lång!
Startade dagen med en lång promenad med Ellie o våra barn, fick ihop drygt 4 km, så blev en liten korttare promenad idag, men det var så himla varmt o kvavt så var inte ens kul att gå..
När vi kom från promenaden gick vi till deras altan o spolade upp vatten i poolen så att barnen fick bada, o då helt plötsligt började det att SPÖ regna! Förstår mig ine på detta väder? Ja o sen så sprack det upp o har varit kanon väder resten av dagen/kvällen :p
Så vi har som sagt varit ute hela dagen o kvällen, bara varit in o ätit middag, o sen ut igen :)
Morfar o hjärtat har hållt på med att bygga altanen, mina hädiga killar
 
Kvällen har varit rätt lugn, kom in just innan åtta, så Alicia fick hoppa in i duschen driekt vi kom in, för hon var lortigare än lortigast! Och det var även jag, så har också tagit mig en dusch..
Nu sover sessan så sött, somnade för inte så längesen, o har inte sovit nånting på hela dagen, så hon lär nog sova extra gott i natt
 
Igår var vi på bvc för 1 månaders kontrollen.
Gossen väger nu 4790g och är 55,5cm lång :) Och Alicia är hela 91/92 cm lång! Stor tjejen
Oj va tden går fort, o tänk att han redan har strlk 62 på kläderna..
Men trodde att han skulle ha gått upp en massa mer, eftersom att han har bärjat äta så mycket på nätterna..
En natt an se ut ungefär så här..
Sover från 12-ca 04 äter till ca 05, vaknar mellan 6-7 o äter i en timma, sen vaknar han igen efter 1-2 timmar o äter... Så han öter ganska så ofta på nätterna nu, men barnmorskan tyckte att vi skulle testa ge han ersättnoing sista målet på kvällen för att se om han äter liak mycket då..
Så idag har vi varit o köpt det, får se om vi ger ikväll då :)
 
Justja. glömde skriva att jag gått ner 2 kg på drygt 1 vecka o även gått ihop 2 cm :)
 
Näe nu ska jag gå o hänga upp sista tvätten, sen mysa med min prins .. Tvättat all tvätt, dammsugit o skurat ikväll också :) Bara för att vi åker upp till byn imorgon, så skönt att komma hem till ett relativt städat hem :)
 
GOD NATT
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0