Samvetet tar alltid över

Vakna i morse o hade så ont att det var svårt att komma upp ur sängen!
Men hade inte samvete att ringa till jobbet kl 7 o säga att jag blir hemma, då jag börjar kl 8 . Så jag ber ihop o for dit, o tur det för dom var redan en kort .. Hjälpte till med morgonrutinerna, sen när allt var klart for jag hem!

Så nu blir det soffläge tills jag ska hämta hem prinsessan från dagis, S hade lämnat henne 10.30, så då kan jag ligga o vila med gott samvete o vila till efter 2 iaf . Fast känner jag mig rätt så kommer jag ändå få dåligt samvete att hon är på dagis när jag är hemma .. MEN ska hålla mig att inte hämta henne före 2 :p

Tänkte poppa mig en popcorn påse, krypa ner i soffan o slå på en film, Warrior .
Min älskade karl jobbar eftermiddag, så han börjar inte fören halv 2, så han hinner mojjsa med mig ♥ Kärlek på hög nivå!
Jag älskar dig ♥


Blev super sugen på surströmming, så ska ringa mommo o fråga om dom inte också är det, så kanske det blir det till middag idag :) Får hoppas iaf!


Nu är det bara 1 dag kvar tills UL, längtar ihjäl mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0