Read head.

Haft en mysig ute dag idag, varit ute o åkt skoter. Gick hur bra som helst för Alicia, var inte alls rädd den här gången!
Själv åkte jag pulka, pga av mitt bäcken.. Fast det är ju kul det också :)
Testade åka pulka ett tag, o det gick ganska bra, men då åkte jag på skotern som har ryggstöd.

Grabbarna släppte sen av oss, för att åka o leka av sig lite .
Så då gick vi tjejer, och Tim o tog en stöd vila!
Det var välbehövt, hade så jääkla ont i bäckenet efter skoter resan, o har ännu riktigt ont!


När vi vakna så var det middag, köttsoppa med klimp. Åt tills jag höll på att spricka, varför ska jag alltid äta sig så jävla mätt på köttsoppa?? Hade så ont i magen efteråt..
O det var inte många timmar efter det så togs det fram en massa fika, tårta o frukt coctail, så då kunde jag ju givetsvis inte hålla mig, tog en skål med frukt coctail! O inte nog med det, när vi fikat klart så satte dom fram en stooor godis skål, o tror ni man kunde hålla fingrarna i styr? Näääe, då åt man ju tills man blev äcklad.. Att man aldrig lär sig.

På tal om det så ställde jag mig på vågen i morse, (efter frukosten med kläderna på), vägde 75.4, gått upp drygt 10 kg!!! Hoooh, hur ska detta sluta om 5 månader?? Vill ja inte ens veta .. 
Hoppas jag får samma motivation till att gå ner i vikt som sist! 



Tagot oss en varm o skööön bastu ikväll, fick med oss båda barnen :)
Fast jag är  nog inte så rolig att basta med för simon, efter han kastat en gång så håller jag på att dö o kan inte andas, så står o spolar av mig med iskallt vatten :p


Färgat håret ikväll, så nu är utväxten borta o håret rödare :) .. 


Barnen är nattade, så nu ska vi "vuxna" sätta oss i soffan, o titta på nån film :) O såklart svulla i ss chips .. 

Man blir gödad här uppe i korpilombolo :p .. 


 

Buneas noches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0