God morgon, mmmh ..



Godmorgon välling med russin , is the shit!
Det sitter jag o mumsar i mig, måste ju tillägga att det är VUXEN välling :p
Fast jag verkar vara den enda i världen som gillar det? Iallafall av alla jag känner. Förutom alla gamlingar på äldreboenden :p


Har avnjutit en vaaarmt skumbad ikväll, o inte vilket skum som helt, utan en skumbadbomb från Lush, luktar magiskt gott, o är avslappnade. Tände även ljus o hade musik på :) Var så himla skönt att få ligga o vara tyngdlös en stund, slippa ha ont ..
Efter badet så satte jag en färgbomb i håret, så nu blev det liite rödare ..


Sjukskrev mig idag, och i morgon, kan inte tvinga mig själv att jobba om jag har så ont att kroppen säger ifrån. Så nu vilar jag upp mig dom här 2 dagarna, och tordag för då är jag ledig!
Och i morgon har jag fått en tid till sjukgymnasten, hoppas hoppas hon kan lindra liiite iaf!


Varit en snabb sväng till storheden idag o bytt ett par handskar som S fick i julklapp, o en jumsuit som A fick .
Var på gränsen att öppenköpet gick ut, så var tvungen att fara dit..
Så nu har Alicia fått en jätte fin jumsuit, ÄNTLIGEN, som jag sökt! O hon är så fin i den :)
Vill också ha en!





Prinsessan är vaken men väldigt trött, o det är även mamman i huset, så nu ska vi försöka få pappan i huset att gå o lägga sig i sängen med oss o kolla vänner :)


Buenas noches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0