En vanlig torsdag.

Kl ringde 8.30 idag, o jag o Alicia sov som två stockar, o jag hade gääärna sovit en stund till!
Men klev upp o fixade till mig, gjorde frukost o väkte sen min prinsessa, som alltid är lika söt när hon vaknar, det första hon säger är "heeej" o ler stort :) ♥ Sen ska hon vara go o kramas en stund innan hon vill kliva upp, så himla mysigt ♥

Efter frukosten så åkte vi ner till dagis.


Gíck ut med ängla när jag kom tillbaka o sen gick jag över till Ellie .
Sytt lite o umgåts, o bara tagit det lugnt, haft lite extra ont nu i 2 dagar, börjar göra mer o mer ont på vänstra sidag också ....  
For till stan en sväng för att köpa lite sytråd o passade på att gå i nån affär när vi lika var i stan. Men fattig som man är fick jag fönster shoppa :p


For sen o hämtade våra älskade barn på dagis, o for hem till oss för att slänge ihop nå till middag.
Blev älgkött o potatisgratäng, riktigt gott!

Barnen har busat o lekt för fullt, dom har så himla kul med varandra :)
Gick ut sen för att få lite friskluft o skotta.
Barnen fick åkta lite madrass o även skoter runt, runt, runt huset :) Fast Alicia ville bara se på, inte åka skoter :p

När vi kom in hann S knappt sitta 5 minuter med Alicia i famnen så somnade hon ♥ Trött o slut som artist.
Så hon somnade just efter 19, det är ovanligt!
Fick byta blöja o ta på henne pyjamasen medans hon sov :p ..


Nu ska jag o min älskade karl titta på Arne Dahl, sägs att det är bra!


Justja, äntligen fått kappan jag beställt till sängen :) En vit!
Har inte tyckt att vår svarta säng har passat in i sovrummet eftersom allt annat är vitt. Så det blec mycket finare med en vit kappa!
Nu ska bara väggtexten upp ovanför sängen så blir det pefta :)!




Buenas noches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0