En underbar liten krabat ♥

Idag har vi ääntligen fått se våran lilla guldklimp inne magen ♥ Vilken känsla!
Fick hålla tillbaka glädjetårarna.
Det var en livlig liten krabat där inne, ville inte riktigt ligga still :)
Allt såg jätte bra ut, o jag blev framfluttat 2 dagar, så BF är 20 Juni ♥ Vad det är för kön får bli en överrasking, för de ville vi inte veta :) Längtar så mycket!

Suger på tummen på första bilden ♥





Har ju även varit hos läkaren med Alicia idag, och tagit ett allergiprov på hund.
Jag hade laddat upp mig på att vara stenhård o vägra gå därifrån om dom inte tog ett! Men äntligen träffade vi "rätt" doktor som direkt vi kom in sa: Ja, ni har hund va? Ja med då ska vi ta ett allergiprov så ni kan utesluta om det är de eller inte .. Dom andra doktorerna vi träffat har sagt att så små barn inte kan vara allergiska ..
Så nästa vecka får vi svar. Håller tummar o tår att det är negativt!



S for till jobber efter UL, o jag o Alicia for till mommo o moffa, där blev vi bjudna på en klassisk torsdags middag, ärtsoppa och plättar :) Var hur gott som helst!
Efter middagen fick Alicia stå o "diska". O det gillades skarpt. Se har hon haft fullt upp att busa med oss :p ..
Kom hem drygt 7, o alicia somnade i bilen, men vakna när jag bar ut henne .
Så direkt vi kom in så böt vi om till pyjamas, så fick hon en välling, sen tog hon sin sigge, o 2 böcker o ställde sig vid sängen o gnällde.
Hon ville gå o läsa :)
Så då gjorde vi det, la oss i sängen o läste böckerna om o om igen, sen släckte vi lampan o alicia somnade efter ett tag .. Trött tjej ♥ Inte så kontsigt, blev en tidig uppstigning, oså har det varit full rulle ..


Blir borta från jobbet i morgon också, skulle bara ha jobbat 7-12, men det är dom tyngsta timmarna ..
Och idag var det också tungt att ta sig upp ur sängen, haft ont av o till hela dagen :( Usch så trisst ..
Känns så jäkla trisst, då jag kommit till ett nytt ställe, o som jag verkligen stor trivs på!
Hoppas hoppas dom förstår mig! Men man känner sig så värlelös o dålig :(


Nu kolla biggest loster!


Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0