Choklad

Ja då var även denna helg slut, och kan inte annat än säga att det varit hur mysig & lugn som helst ♥
Inga måsten, inte farit iväg nånstans, umgåts med goa vänner, och haft mysiga hemma kvällar, behöver jag ens förklara mer varför den varit underbar?


Söndagen börjades med att jag fick ett SMS av grann karln, där det stod: Frukost hos oss om 45 minuter, nybakta frallor! Och vem kan tacka nej till nybakta frallor? SÅ vi klev upp, gjorde oss i ordning och gick över för en god och lyxig frukost :)

Frida och Eric kom också förbi, så barnen har lekt på för fullt, som vanligt, o vi vixna har surrat av oss.

När klockan närmade sig lunchvila gick vi hem för att Alicia skulle få sova en stund, och även för att Tim skulle få lugn o ro & sova :)
Våra män for till g-stad för att handla det som fattades till den goda middagen som skulle serveras här hos oss- TACOS! - Jo jag vet, igår skrev jag att jag hade lust att föra nånting vi aldrig lagat eller ätit, men vi kom alla fram till att det hade suttit bra med tacos, och så blev det!

Istället lyxade jag till det och gjorde en egen chokladmousse till efterrätt, som var himelskt god! Rekomenderas starkt! 



Efter vi avnjutigt av middagen gick vi alla på en promenad, för att få oss lite friskluft, och det kan man lugnt säga att vi fick, då det var -14!
Men var riktigt skönt att få komma ut, o det tyckte även barnen.




När vi kom in var det sovdags för prinsessan, så böt om till pyjamas o la oss i sängen för välling och läsning tajm.


Jag var så himla frusen efter jag nattat Alicia, så la mig i ett varmt bad, o det gjorde även min älskade hälft ♥
Så vi har legat o pratat i badet o planerat lite vad vi ska göra i huset :)

Nu sitter jag o dricker en kopp varmchoklad för att bli lite varmare i kroppen! Förstår inte varför jag är så frusen?
När jag öppnade kylen fick jag en trevlig överraskning, det hade läkt läsk i HELA kylen!
Fick ta ut ALLT o rengöra... Jääääävligt irriterande!! Men får se det positivt, nu har vi en jävligt ren och väl organiserad kyl :)


Näe nu är vi uppe på övertid! Dags att nanna kudden. Ny dag i morgon.


Buenas noches ♥
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0