Kärlek på hög nivå

Igår hade vi en shopping dag, hade tänkt spendera några hundra lappar för att fylla ut min "mamma" garderob, eftersom jag äger 1 par mjukis mamma byxor och ett par mamma leggings, MEN tror ni att jag hittade mycket? NEJ, men till Alicia hade jag kunnat fylla ett helt rum med kläder, hittade så himla mycket fint :)! Önskat att man var ekonomisk oberoende, så man hade kunnat få köpa huuuur mycket man ville :p
Men kom hem med ett par mamma leggnings/jeans till mig själv, och en super fin one piece till Alicia, och ett par nya mockasiner :) Så blev mer till alicia än till mig, som vanligt. Det är som konstigt det där, man kan vara i behov av nånting tex kläder, men endå när man kommer in till en affär så det första man gör är att gå till barnavdelningen ;p ..


Ja jag måste ju bara klaga på mammaklädes utbudet, dom ända som säljer mamma kläder är HM! Tycker det är förjävligt! 


Unnade oss en fika/lunch på mat o prat med Elin o söta Isabelle efter vi gått o strosat ett tag, men gick även i några affärer till efter det :) Alltid lika trevligt att umgås med er ♥

När kom hem fixade jag till middagen, och efter det så hade vi rit stund, bad stund och lekstund :)= MYS hela kvällen :) Älskar att få spendera all min tid till min älskade dotter ♥




Denna dag startades med jobb, 7-12 kort o skönt pass :)
När jag kom hem mötter jag av en överlycklig liten tjej som ropa maaaaammaaaa o sprang rakt i min famn ♥ Det är lycka o kärlek på högnivå!
Fick pussar både av Alicia o min älskade karl ♥

När S for till jobbet så gick ja o Alicia o vila, läste 2 böcker o när jag la undan dom så vände hon sig om och somnade på 2 sekunder!
O samma var det nu ikväll när jag natta henne, läste böckerna, släckte o somnade lika fort.
Men efter jag burit över henne till hennes säng, satt mig i soffan så hörde jag hur hon låg o sjöng"pappa är här, mamma är här", o där låg hon vaken :) Men jag sa bara god natt o gick ut igen, o nu sover hon så hon somnade om helt själv :)

Har varit på föräldrar möte ikväll, fick barnvakt i sista sekund, mamma o moffa kom hit medans jag var där.
Jag kan bara säga att jag verkligen älskar dagiset, fröknarna och sättet dom arbetar på! Alla borde ha sina barn på rutviksförskola! Helt underbara, och som sagt, det bästa är deras arbetssätt o syn på allt!
Bara det här att allt ska dom lära sig att göra själv mer eller mindre, jaaa hade kunnat skriva ett långt inlägg men det orkar jag inte :) Så kort och gott, finns nog inge bättre dagis!


Snart är det BB, konstigt att jag hållt mig vaken, i förrgår somnade jag, igår var det nära att jag somna :p
Fast jag har vilat en timma på dagen, är nog därför :p
Och snart kommer även min efterlängtande sambo hem ♥ Känns som att man knappt ses då jag jobbar förmiddag och han kväll, och ine nog med det så kommer vi knappt ses i helgen, känns trisst :( Men vad ska man göra? Bara att gilla läget tyvärr..


Avslutar detta inlägg med att skriva att jag är världens lyckligaste flickvän och mamma ♥ Tack Simon och Alicia för att ni finns i mina liv, ni gör mig hel ♥ Jag älskar er så oerhört mycket, finns inga ord som kan beskriva hur lycklig jag är! Ni är mitt allt.




/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0