slapp dag

Fy vilken ombehaglig mardröm jag haft i natt! Hatar att drömma o sen vara rädd då man vaknar..


Prinsessan är på dagis o jag har faktiskt för en gång skull bara slappat o legat i soffan hela dagen ..
Det behövdes..
Legat o kollar äkta människor på tvplay, rätt bra faktiskt ..
Var ut en snabbis med ängla, blev en väldigt kort promenad eftersom jag fick sammadragningar för varje steg jag tog! AJ AJ ..


Maten står på spisen o kokar, blir korvsoppa till middag idag :) Tänkte bara frallor till middagen, men jästen hade gått ut den 7 december så den var EJ förbrukningsbar :p
Ska snart åka ner o hämta Alicia från dagis, o så fort S kommer hem från jobbet blire att slänga i sig middagen o sen fara till BVC , Alicia ska få sin 18 månaders spruta.. Hoppas hon inte blir dålig av den ..

Funderar på om vi sen ska fara o köpa lite virke o grjer som behövs för att tilläggsisolera i garaget :) Så det blir gjort nångång .. Får se om vi hinner med det innan dom stänger?


Kanske blir en uppdatering sen ..

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0