Kallaste dagen på året?

-25 grader var det här uti byn då jag o Alicia klev upp! Brr. Var väldigt vackert ute, skinande sol och snön såg ut som en massa kristaller. Är så härligt nu när solen börjar kika fram då o då, och när det är ljusare längre tid på dagarna!
Den efterlängtande våren är snart här ♥ NACKDELEN är att då syns allt damm!


Varit på barnsången idag, alltid lika roligt o trevligt :)
Alicia var lite blyg i början men sen släppte hon loss, stannade kvar o fika, och lekte :)

Badet igår var väldigt uppskattat, alicia älskar då fortfarande o bada :)!
I börjar var det samma som idag, var väldigt blyg eftersom det var mycket nya ansikten o barn, men sen släppte hon loss o plaska o gick runt i poolen.. Så vi ska föröska fara o bada en gång i veckan. Nästa gång är nog på onsdag :)! Kul att göra nå annat..


Svängde förbi dollar innan vi for hem, köpte lite köks grejer till alicia, för vi har tagit ner mitt gamla kök :)
Så hon har stått där o lekt, även tim kom förbi en liten stund, så dom har stått o lagat mat o jag o ellie har fått smaka :) Gullungarna ♥

När dom gicxk hem så gick ja o alicia o la oss i sängen för att läsa en bok o sova sen lunch, tog inte många minuter så sov hon!

Så medans hon har sovit har jag passat på att städa hemmet, kunde inte stå ut med att se allt damm som syntes när solen så fint lös in :p
Dammtorkat, dammsugit, skurat o städat toan! Så nu har vi ett skinande hem :)! ♥
Fast det kommer att resultera i att jag är halta lotta resten av dagen/helgen!
Jaaa jag vet, kan lämna över det till simons, men han jobbar ju på dagarna, får så dåligt samvete att konka över allt det på han! Fast jag vet att det inte gör nånting för han .. Men känns så dumt ....  


Om 45 minuter ska vi fara in till stan o lyxa till det med en middag på Waldorf´s :)
Jag, Simon, Alicia, och Niko, Ellie o Tim.



Ha en fortsatt trevlig kväll ♥

Pssst... -26.3 nu!!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0