Jobbhelg, puuuh

Helgen är här, och snart över.. Längtar faktiskt tills den är över eftersom det är min jobbhelg.
Jobbat 12-20.30 idag, och har förjäkla ont i kroppen, fötterna pulserar, smärta i rygg o höft! Och det blir inte bättre av att jag har en delad tur i morgon! 7-12, 16.30-2130, BLÄ!
Gruvar mig hur ont i kroppen jag kommer att ha i morgon när jag ska kliva upp ur sängen..

Svärföräldrarna kom i morse, svärfar o Simon håller på att tilläggsisolera i garaget o svärmor är med alicia medans jag jobbar i pappa s håller på :) Guldvärt! Tack för att ni alltid ställer upp ♥
Karlarna har varit i garaget sen i morse, haft en ätpaus o sen fortsatt igen, o lär vara likadant i morgon, men nu är även Jens kommit, så då är dom 3 :)

Till veckan är det sportlov, jag är ledig måndag, tisdag och Alicia också :)
Så undra va man ska hitta på?
Pappa S sover på dagarna eftersom han ska jobba och Ellie o Tim far upp till korpis.. Någon som vill umgås?
Hoppas på att det är fint, härligt vår väder så man kanske kan vara ute o grilla sig en korv.


Näe gott folk, nu måste jag gå o lägga mig i sängen, känner hur kroppen skriver efter sömn och vilan, höll på att somna när jag natta alicia (som vanligt..)!

Fy tusan va jag hinner sakna min prinsessa när jag är på jobbet, helt sjukt mycket! 
Är jag ifrån henne nån timma så vill jag bara hem fort, pussa o hålla om henne! Att man kan älska någon så starkt och mycket som jag älskar Alicia o Simon ♥ Ni är min familj, mitt allt, mitt liv!


Buneas noches
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0