Boooring

-26 grader, nu kan man ju nästan säga att det blivit varmt .. Igår när vi la oss och i morse när vi vakna visade termometern -34! 

Haft en mysmorgon, legat i sängen alla 3 o tittat på musses klubbhus ♥
Efter frukosten så fick alicia hoppa i ett bad, och efter badet så satte vi oss o rita, medans mannen i huset dammsög :)


Behöver jag ens berätta att jag är uttråkad!

Vi kan inte fara nånstans pga av kylan, finns INGENTING att se på tv(vi har suttit o tittat på samiskt och finskt barnprogram), Alicia sover, älgsteken är i ugnen o ska vara där i säkert 2 timmar, huset är städat, grannarna är inte hemma ... SÅÅÅ va ska man göra ???

Allt detta resulterar i att jag går o små-äter hela tiden o är sugen på allt mellan himmel o gjord! Just nu knaprar jag i mig salta skruvar, men hade kunnat döda för att få en marabou mjölkchokladkaka- vanlig & en apelsin krokant! Varit sugen på det sen igår...

Funderar om vi ska trotsa kylan, klä på oss lager med kläder o gå ut en promenad är A har vaknat?


Ikväll så ska S på hockey med jobbet, så det blir mor o dotter mys för hela slanten ♥ Framför melodifestivalen, oså kanske vi lyxar till det med lite snarra o salta pinnar :)


Aja, ska nog tvinga Simon att spela kort med mig ;)


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0