Blida

God morgon. - Bara -11 grader o solen som nästan kikar fram, ser så härligt ut! Kanske måste klä på sig senare o ta en liten promenad?

Alicia kissade pottan full även denna morgon :)! Så duktig ♥

Och förkylningen har även hittat hem till oss!
Alicia är jätte snorig :( Men "peppar peppar" ingen hosta än så länge!

Idag är både ja o A lediga :) Så då ska vi passa på att mysa o bara ta det lugnt ♥ Inga måsten o inge stress. O försöka att inte väcka pappa S som vakar ut :p

Ikväll så ska vi till Elin, Dan o lilla isabelle :) Om dom nu vill ha oss där när A blivit snorig. Men vi ser ju :)


Låg o tänkte igår innan jag somna, tänk om ja skulle få pengar för varje gång jag springer o kissar, då skulle vi ha varit miljonärer vid de här laget! Hinner inte mer än kissa, torka mig o gå nått steg så känner jag mig kissnödig igen.
Så bäbisen får gääärna flytta på sig o sparka någon annanstans än på kissblåsan!


Näe nu ska vi sätta oss framför tvn o titta barnprogram. 


Ha de gött! 

/N 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0