♥ans-dag

Glad alla hjärtans dag alla läsare


Då var jobbhelgen avklarad o nu är jag ledig ända till fredag, o då jobbar jag 8-12 sen är jag ledig hela helgen :) Skönt.
Skulle ha jobbat igår, men tog VAB eftersom våran tjej blivit så himla förkyld. Går mycket förkylningar nu, hoppas man klarar sig undan!


Vi fick fin besök av svärmor, svärfar. jens & S mormor o morfar i söndags, karlarna stannade bara över natten men svärmor o elmi stannade tills idag :)
Så igår gick vi på stan, handlade lite alla hjärtans dag presenter o strosa runt.


I morse när jag vakna blev jag lite förvånad över att jag inte såg ut genom fönstret, trött som jag var fattade jag ingenting. Tills jag insåg att det hade snöat o drivit igen :p


7e dagen idag Alicia kissar på pottan på morgonen, och idag har hon kissat 2 ggr på pottan :)
O hon är så nöjd när hon får klista ett klistermärke efter varje gång :)



Eftersom det är alla hjärtans dag idag så fick alicia hjärt smörgåsar till frukost :)



Varit fullt hus här hela dagen, familjen Tandluns, svärmor, Simons mommo, morbror o kusin har varit här :) Tonni var också förbi en sväng, med en jättefin blomma, en räkmacka(som jag älskar) och några bakelser till oss i alla hjärtansdag present :) 
O alla barnen har ju också varit här så klart, och som vanligt har dom busat o lekt för fullt :)
Vi vuxna har bara suttit o snackat en massa skit :p
Till middag bjöds det på potatis, köttbullar lök o sås som jag snabbt slängde ihop innan det var dags för dom att åka hem.

Nu ikväll har vi varit förbi mamma med en present, o nu sitter jag o tittar hockey, medans älsklingen söver prinsessan .
Fick han göra ikväll, eftersom jag 2 kvällar i rad har somnat med henne o sovit för natten :p O jag skulle säkert ha somnat nu ikväll också :p



Nu ska jag fortsätta se hockey o vänta på att hjärtat kommer o gör mig sällskap.
Poppar nog lite popcorn o tar fram en liten skål chips som vi kan snaska i oss, är ju trots allt alla hjärtans dag ;)


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0