Jag har varit snäll! Sådeså

KÄRA TOMTEN!
Jag önskar mig en iPad!
Jag önskar mig även en Tassimo eller en Dolche Gusto!(helst Dolche Gusto, vit & rund)
Och det hade inte varit helt fel med lite(läs mycket) PENGAR till sparbössan!
Tack i förhand!

Jag och mamma var och kolla på en igår, men man blir ju alldelens svettig över hur många tusenlappar man måste lägga på en liten tekniskt grej!
För man måst ju ha försäkring som täcker stöld/borttappning osv, ett skydd, jaaa så då blir det ju extra kostnader!!
VILL HA!



Sådärja då var julklapparna inslagna, alla utom Alicias julklappar! Dom slås in på lördag då hon inte är hemma :)
Tanken slog mig när jag satt där och slog in julklapparna, att man spenderar rätt så mycket pengar på dessa klappar! Hoh vill inte ens veta hur mycket vi köpt för i år!
Nästa år fokuserar vi på barnen, och vuxna får varsin godisask! Enkelt(sparsamt) det hade varit va?
Men jag känner mig, kan inte hålla mig ifrån att köpa dessa julklappar till alla, liten som stor!

Näe nu ska jag försöka somna om, precis gett Liam en välling, och nu sover han igen :p
Och det gör även gumman!

P.S
Ni får ursäkta alla j•vla stavfel!
iPhone j•ävuln väljer ibland själv vad som ska stå!
D.S


Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver ingen extra försäkring, hemförsäkringen täcker allt sånt!

Svar: Jasså? Tack!
Nathalia

2012-12-20 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0