Huller om buller..

Ja då var man hemma igen, kändes så härligt att få krama om min älskade fästman ♥
Resan hem fick kanon bra, alla var vi trötta då vi kom hem, vaknade 05.00, och var hemma 21.00!
Barnen sov lite grann på resan, och även jag fick sova en halvtimma, på planet från sthlm :) Då sov vi hela bunten :p
 
Sa till Simon i onsdagseftermiddag när jag stod och skottade snö, att vilken kontrast! Dagen innan var jag i värme och sol, och nu står man och skottar snö!
På tal om att skotta snö, SHIT va snö det har kommit idag! Nu räcker det faktiskt!
 
 
10 dagar kvar till Julafton. Och har nästan alla julklappar kvar att köpa(förutom till barnen)! Första gpmgen det händer, kag som alltid brukar vara först med att göra bort julklapparna.. Och granen är inte nes uppsatt, fy skam!
Men den SKA upp ikväll!
Tycker inte att det känns som att det är jul snart. WHY?
 
Lite julkänsla fick man igår då jag bakade lussebullar och lyssnade på julmusik, men det är de enda julkänsla jag haft!
 
Undra om man ska gå ut och skotta lite? Alla andra i det här huset sover ju, så lika att göra nånting..
Får se om alicia har tagit natt, eller om jag ska väcka henne på ett tag, Hon somnade halv sju!
 
Blev ett hattigt inlägg..
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0