Försvinn!!

Himla förkylning som vägrar försvinna från Liam!
Nu har han varit snorig, slemmig och hostig i 2 veckor!
Vid den här åldern fick Alicia sin förkylnings astma, hoppas inte han fått samma!

Idag har Jag, Liam och mamma varit runt på storheden och köpt julklappar(eller mamma har köpt till barnen)
Och medans vi var och flängde runt stannade Alicia med sin favvo Ray, dom hade varit ute, skottat, gått med ängla och varit inne, lagat mat, dammsugit, lekt och kollat Pippi :p Hon är alltid lika nöjd och glad när hon fått vara där!
Och på lördag ska hon sova där :)
Då ska vi passa på att slå in alla hennes julklappar!

När vi kom hem slängde jag ihop middag, laxkotletter i ugn med ris och egen kall vitlöksås till! Himla gott om jag får säga det själv!
Har även gjort barnmat, kyckling med sötpotatis(med olika grönsaker)
Och torsk med potatis(grönsaker) så det blev några burkar :)

Nu sitter jag i fotöljen i vardagsrummen och njuuuter av tystnaden, tv:n är avstängd, lampan släkt, bara julbelysingen som är på, Liam sover och Simon o Alicia är ute och skottar :)

Liam har inte varit sig själv idag, dagen började med lite magknip, så jag och han klev upp strax efter sju, satt och gungade han i fotäljen och då somnade han om.
Och när vi varit på affärerna har han inge velat sitta o vagnen utan i famnen, så har fått bära han.
Här hemma samma sak, velat vara i famnen hela tiden, tack vare Alicia var han nöjd ett tag då jag gjorde barnmaten, hon satt o underhöll han hela tiden :) min duktiga tjej! ♥
Simon duger inte riktigt heller, direkt han ser mig så blir han ledsen.
Lilla prinsen har blivit mammig och bortskämd med att bara vara i famnen när vi varit i Spanien ♥

Nu tänkte jag gå och börja slå in julklappar, är en hel del att slå in!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0