Tänker så det knakar..

Fantiserar och funderar, ska jag, ska jag inte? Räknar upp nackdelar och fördelar.. Den stora funderingen är, vågar jag? Och klarar jag mig utan min älskade Simon i hela 2 veckor??!
Och det jag sitter o funderar på är om jag och barnen ska åka ner till pappa o hälsa på i november..
Hade varit så kul att få träffa pappsen, o att han får trätta barnen! Det är 1,5 år sedan vi såg sist. Behöver jag ens säga att jag sanar han otroligt mycket Älskade pappsen.
Känns lite pirrigt att åka dit själv, det jag mest tänker och oroar mig över är flygresan!
För väl där nere så tar pappa o släkten hand om oss, och mormor är där hela november också :)
Kanske ska berätta att han bor i Las palmas, för er som inte vet om det :p ..
 
 
 
Första dagen för alicia på dagis igår hade gått galant! Blygheten hade släppt nästan direkt jag for :)
Och även idag hade det gått bra.. Fast idag blev det en kort dag på dagis, 08.45-11.15 :p Men det var för att jag skulle till frissan kl 12, och då har hon varit hos mommo o Ray o busat :) Så där har hon spenderat sin dag, och gladare tjej fanns nog inte!
 
Medans jag har spenderat min dag hos frissan, och även mommo och Liam också :) Nicoline kom också dit..
Förstå att jag suttit från kl 13-16.30! O Liam har varit jätte duktig, inte varit missnöjd nånting!
Har färgat, slingat o klippt mig, o är suuuuper nöjd! Som alltid när man går till bästa Jenny
Så JÄVLA skönt att fått håret klippt, det var sjukt risigt! Tror hon fick klicka en dm, plus att vi tunnade ut det i massor!
 
När jag var klar där så for vi o hämtade upp prinsessan o sen vidare hem, slänge ihop älgköttsgryta, ris o potatis som vi bjöd mommo, moffa o Nicoline på :)
Och efter maten blev vi alla sega som kola, så alicia o niconline gick o la sig i sängen o titta på pippi :)
 
 
Justja, vi var ju o kolla på den där friggebodan igår, och den blev våran :) Så imorgon kommer den!
Oj va skönt det ska bli att få iordning i garaget!
 
Känner mig lite konstig i kroppen, skakis o allmänt konstig.. Vet inte vad det kan bero på? 
 
Nu ska jag mysa med min andra hälf
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0