Sommaren är kort

Härliga, underbara onsdag
Morgonen började med sovmorgon, Liam har sovit från tolv till sju, o sen frrån hav åtta till just efter nio :) Och efter han hade ätit seista gången la jag han i våran säng mellan oss, så låg vi bara o mös alla 3 i sängen till säkert halv elva :), men saknaden efter storasyster var enorm
Det var ingen som sa-"MAMMA jag äääta nu, mamma hom upp jag äääta!". O ofast när man kliver upp o gör frukost så vill hon inte äta, utan det är ett sett att få upp en ur sängen ;)
 
Dagen har vi spenderat på Tuna stranden, där vi äntligen fick vara med våran älskade dotter igen
Hon hade sovit till HALV ELVA idag, o nästan direkt efter frukosten hade dom gått ner till stranden :)
Så där har vi varit i flera timmar, liam har legat på ett stort överkast i skuggan o varit så nöjd, testade att han skulle ligga i vagnen o sova först, men icket det, han ville vara med oss o snacka :)
Tänk att lill killen bara sovit kanske högst en timma på hela dagen! Och samma var det igår :)
 
När vi kom hem från stranden så slängde vi ihop tacos till middag, mumsigt värre!
Och efter maten så bar vi in soffan som vart färdig målad igår, och super bra blev det!
Har även hängt upp mitt foto kollage ovanför soffan, blev skit nöjd! O tavlan som har hängt ovanför soffan hänger nu i köket.. Nu vill jag bara köpa vetrinskåp o sätta ovanför soffan i köket!
 
Alicia har tittat på pippi nu ikväll, eller jaa först madicken här i v-rummet typ hela eftermiddagen, o sen ville hon gå o titta pippi i sängen, som hon somnade till :) Inte konstigt då hon inte sovit någon middag idag..
Har även hunnit vara ute lite på altanen i kvälls solen, Alicia har städat altanen med sin skurmopp o jag o simon har tittat på :p
 

GUD så härligt att sommaren ääääääntligen har kommit o besökt oss, och hoppas den stannar långt in på september också!
Tänk om vi skulle fått haft så här sen juni, vad härligt det skulle ha vart!
Me nu är den ju här iaf, bara att passa på o njuta!
 
Om mindre än en vecka börjar Alicia dagis igen, och det grämer mig! Dock är det ju bara 15tim i veckan men ändå! Nu när man han haft henne hemma varje dag hela sommaren känns det trist att sätta henne på dagis igen. Men jag gör det bara för hennes skull, för att hon ska få komma bort lite o få leka med sina kompisar, och jag tycker egentligen att det bara är nyttigt att få vara där någon timma, dom lär sig så himla mycket, o för göra så mycket roligt, som dom inte gör här hemma :)
 
Imorgon är det Simons första dag på nya jobbet :) Får se om han kan somna ikväll, vet själv hur de är när man ska börja på ett nytt jobb, nerverna ligger ju utanpå kroppen :p
Och jag o barnen ska nog följa med Elin, Jenny o deras små trollungar till tuna stranden imorgon, beroende på väder :)
 
Näe nu ska jag mysa med min andra hälf innan det är dags för sängen.
 
Godnatt
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0