Kräftskiva

Helgen är nu förbi än engång, och lika fort som vanligt, om inte ännu fortare..
 
Igår hade vi en väldigt trevlig eftermiddag/kväll, hade nämligen kräftskiva här hemma med underbara människor
Barnen lekte på för fullt medans vi vuxna grisade i oss kräftor, räkor och en massa annat gotta som hör till :)
När alla hade gått hem, kl var väl just efter tolv nångång så satte jag o hjärtat oss i soffan o mös framför en dokumentärfilm om älg,björn och vargjakt :) Var faktiskt riktigt intressant att se på..
Kanske måste följa med en dag här nu när jakten börjar ;)
 
På dagen igår passade jag på att fara o sola medans Alicia var med sin faster o handla :) Simon o Liam satt i bilen utanför o väntade :p
Var över ett år sen sist jag solade, och under den tiden har dom ju hunnit höja priset!
I morgon blir det att fara o sola igen, tänkte föröska li lite brunare till dopet, så mn inte ser ut som ett lik! O nu äntligen kanske alla små finnar försvinner, brukar alltid få bättre hy då jag solar..
 
Nu sitter vi o äter middag, Lax o potatis.. Så nu jävla har vi fått en omega3 bomb, fisk igår och fisk idag :) Mer än vad vi äter på en månad..
 
Ikväll ska vi då bara ta det lugnt.. Slå på en film o bara mysa
 
Jag är så otroligt lycklig över att ha min älskade barn och mina älskade fästman Ni är mitt allt! Jag älskar er mer än vad ord kan beskriva!
 
 
Over and out
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0