Kanske 10000ggr gillt?

Testning testning!
Provat blogga från mobilen ett ex antal gånger, och har än så länge inte lyckats, så kanske lyckas nu?

Idag har jag, Liam och mamma varit o handlat till morgondagens bakning..
Alicia hon stannar självklart med Ray :)

Innan handlingen så for vi o sola, först solade jag och mamma o Liam satt i bilen o vänta, sen var det mammas tur :)

For sen hem efter handlingen, lämnade givetvis av mamma först o hämta upp prinsessan.
Middagen idag fick bli fetaostgratinerad kycklingfilé, champinjonstuvning och klyftpotatis till, riktigt mumsigt!

Just innan vi skulle äta kom mommo o Moffa förbi en snabbsväng, moffa hjälpte till att sätta friggebodan på plats då han med lyftkranen kom från Piteå :)

När middagen var uppäten och bortplockad så vaknade Alicia efter att ha sovit en stund, men var inte alls hungrig..
Och eftersom jag var väldigt rastlös så tog vi på oss regnkläder och gick ut för lite mor o dotter bus, våra pojkar fick stanna hemma :)
Ute hoppade vi och gick vi i alla vattenpölar som fanns på vägen till lekplatsen, väl framme lekte vi en stund.. Men gick inte länge så säger Alicia - mamma det blåååser, jag vill gå in :p
Och eftersom jag också tyckte det var rätt rått o kallt gick vi nöjt hem igen :)

När vi kom in och Liam såg mig blev han jätte ivrig och gnällig, sötnöten :) han vart tvärhungrig :p
Så satte mig o gav han mat och sen gick jag in till sovrummet där Alicia låg och kolla på smurfarna..
Blev en maaaaaaassa bus o skratt, tror hon skratta konstant i en halvtimma, det är roligt att flyga flygplan o trötta ut sin mamma :)

Efter all bus blev både jag o Alicia trötta, så vi ropade dit pappa S, som fick göra Alicia i ordning o sen natta henne, för hade jag gjort det hade jag nog sovit just nu :)
Så jag satte mig med pinsen i soffan o titta tv, och gör det fortfarande..
Liam håller på att somna, han har inte sovit mycket idag, varit vaken nästan hela dagen, mer vaken än vad han sovit , så roligt :) han börjar blir så stor, känns inte som en bäbis bäbis nå mera! Han är mycket med, skrattar o snackar för fullt, och äääälskar när storasyster pratar o busar med han :)

När nu ska jag fortsätta att titta tv, breaking news är har börjat!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0