I made it!

Jag har lyckats :)! Lykats att inte göra nånting alls idag på dagen.. Det är väldigt ovanligt för att vara jag.
Bestämade att jag bara skulle ta det lugnt när vi hade lämnar prinsessan på dagis..
Allt var nog tack vare att John blund hälsade på, så jag o Liam sov från 10.30-12.30 :)
MEN, efter jag hade hämtat Alicia på dagis tog jag fram dammsugarn o dammsög hela huset, sen gick jag in i alicias rum o städade upp det kreativa kaoset! Och har även resnat i Alicias garderob och det var på tiden!
 
Har haft Ellinor o Tim på besök idag på eftermiddagen, mycket trevligt
Bjöd på middag, något så enkelt och nyttigt som hamburgare o pommes, men ack så gott :)
 
Efter middagen så for dom, och jag började med Alicias garderob.. Och när jag var klar med det så for vi till mamma o ray o hälsade på så här på kvällskvisten :)
Jag o mamma gick ner till förrådet, så fotatde lite grejer som vi ska sälja :)
Så är ni intresserad av en Ikea vitrinskåp svart, en lindbergs overall strlk 80 rosa och en kökslampa så skriv en kommentar så lägger jag upp bild o pris :)
 
Nu ska jag gå o göra mig iordning för natten o gå o sova..
Prinsessan sover sen läånge tillbaka och mina pojkar har somnat här på soffan
 
 
God natt
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0