Hinner inte med

Åh vilken natt, Liam har sovit från 00-06, 06.30-09.15 :) O Alicia vakande innan 10 nångång :p 
O vi har klivit upp för kanske 20 minuter sedan, jag o Alicia har legat o myst i sängen en stund :)
 
Ja då var fredagen här, vars tar veckorna vägen?
Ska de gå i den här takten så fylller jag ju snart 40!

Helgen kan då få gå fort förbi, för Simon har sin 12 timmars helg, så han lär man inte se mycket av .. Så får se vad jag o barnen ska hitta på?
 
Igår hade vi en arbetardag på gården, plockade stenar o försökte krattta gårdne lite jämnare, blev inte helt klar igår, så vi fortsätter nog idag när Simon slutat jobbet :)
På kvällen fick vi besök av några släktningar till Simon.
När dom hade gått så satte vi oss o titta tv, o sen fick Liam sig ett bad :)
 
Jojustja, glömt att skriva om i Onsdags..
Min älskade mamma fyllde år, så vi var där på dagen, efter att vi hade varit på bvc, o sen for vi tillbaka mot kvällen för att ha kräftskiva :) Var himla gott! Vi var där till sent på kvällen, o Alicia var så nöjd att få vara ute o leka, o gunga :) Men tänk att hon hade fleece tröja, mössa o fingerhandskar på sig i början på AUGUSTI!
 
Liam väger nu 5115g och är 57.8 lång Våran lilla prins som håller på att bli stor!
O det dröjer nog inte länge tills han vönder sig från rygg till mage, för i osdags vände han sig på sidan :) Så puttade till lite på rumpan o vips så låg han på mage :p
 
Nä nu ska vi äta lite frukost o sen göra oss klara för finbesök av Elin o Isabelle :)
 
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0