Helgen

Helgen är redan över, och fort har den passerat!
 
Igår blev altanen äntligen klar :)! Behöver jag ens berätta att jag är överlycklig?
Synd bara att utemöblerna vi skulle köpa var slut, men vi har fått låna ett par utemöbler av Ellie o Niko, tack för det!
Men Alicia där emot har jätte fina ute möbler som hon fått av fammo m fam o faster m fam i födelsedags present :)
 
Vi verkligen njöt av vädret igår, var ute från kl 12 till halv åtta på kvällen, och alla var vi lortiga, men Alicia var nog lortigast av oss alla, vattnen var helt brunt när jag duschade henne :) Men inte så konstigt när vi har en sån gård som vi har, sandig/jordig! Så ni kan ju tänka er hur det ser ut på våra mörka golv, fotsår ööööööver allt, både stora o små!
Barnen går barfota, o vi vuxna med foppisar, men det kommer ju in sand i foppisarna, så vi blir ju också sandiga o fötterna ... Aja bara att bita ihop tills nästa sommar :p
Fick även gjort lite på gården, jag gick o plockade sten, med hjälp av Linnea :)
Och svärmor höll på att städa för fullt i garaget, till en början hjälpte jag till , men till slut blev jag beodrad att gå o göra någon annat :p Blev förbannat fint o stor plats, men är mycket kvar att fixa där innan det är helt klart..
 
Och även idag har vi njutit av det härliga SOMMAR väder som varit :)
Började dagen med att äta frukost ute på altanen, MYS!
Sen kom svärmor, svärfar och tandluns´s över, så då fyllde vi poolen så barnen fick bada :)
 
Barnen ligger nu o sover så sött, Alicia somnade till pippi, och lär nog sova som en stock, hon som inte har vilat något idag :p Och varit ute heeeela långa dagen..
 

Har verkligen legat på latsidan i helgen, inte promenerat nånting! Huja vilket ångest..
Men har varit igång hela dagarna, plus att det varit för varmt på dagen.. Och sen på kvällen så har det blivit för sent..
Men imorgon så MÅSTE jag ta tag i det igen..
 
Näe nu ska jag gå ut o hänga lite tvätt på min torkvinda som vi köpt idag, känns lite vuxet ;) Hahah...
 
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0