För fet för...ALLT?

Vilken jävla latmask jag är, har inte varit o promenerat på 4 dagar! O känner mig extra jävla fet o äcklig bara därför, psyket spelar mig ett spratt! Som tur är stoppar jag fortfarande inte i mig något onyttigt, så det borde ju gå jämt ut tycker jag.. 
Men om jag nu ska skylla på nånting utöver min lathet så har det varit full rulle, och på dagarna har det varit alldelens för varmt för att gå, oså har vi suttit o njutit på altanan :p
Som jag förövrigt är väldigt glad över att jag har :D Och även alicia, hon kan leka på denna altan dag in o dag ut.
 
Idag har det varit en slö, inne dag!
Mormor o morfar kom förbi en sväng, så då passade jag o Alicia på att få lite kvalitetstid med varandra, så vi for till tuna o hämtade babygymet och sedan for vi på dollarstore :) Där Alicia fick välja en boll, och så köpte vi en massa festis :)
När vi kom därifrån så började jag med middagen, blodpuddig! Som alicia tog en tugga av o sen sa BLÄÄÄÄ mamma, så det var ju bara att ställa sig o slänga ihop något väldigt snabbt till henne eftersom hon var jätte hungrig, så fick bli korv o makaroner, o när hon tog första skeden sa hon Mamma, inte kacka bläää :) Tur att barn är ärliga
 
Efter middagen var det dags för en vilostund, och jag hade bestämt att jag också skulle slå igen mina gröna ett tag, var så himla trött o hade ont i huvudet.. Så jag la Liam i son säng o jag o alicia la oss i våran säng, alicia somnade efter lite gråt o gnäll, och när jag precis höll på att somna blev Liam olycklig o hungrig, så det var ju bara att kliva upp.. Det resulterade i att jag var ännu mer trött o hade ännu mer ont i huvuet, tur att ingen var uppe/hemma för risken hade nog varit stor att jag hade varit en pissfitta!
Fast sova, vad är det?
Såg ett ypperligt tillfälle att städa huset, så nu är det skinande rent, damsugit, skurat, dammtorkat o tvättat upp all tvätt!
 
När Alicia vaknade skar jag upp lite melon, vattenmelon o mango, så satte vi oss framför tv:n o mös till allsången och när dom 2 sista låtarna spelades hade Alicia vaknat till o ville dansa :) O det gjorde vi!
Efter allsången fick sessan hoppa i ett bad, o jag o liam satt på toa stolen o tittade på, hon är som mig, vill inte vara ensam när hon badar ;) Jag är likadan, oftast sitter simon på toastolen o gör mig sällskap, annars blir jag så satans rastlös :p
 
Vi har då verkligen fått en babbelfia här hemma Oj vad hon pratar, kommer nya ord och meningar för varje dag!
Och Liam, han utvecklas för varje dag som går, tycker att han blivit så stor! Tiden går för fort! O han verkligen älskar att ligga i babygymmet o disskutera med djuren som snurrar ovanför han :)
 
 
 
 
Jag älskar er, ni är mitt allt
 
 
Nu ska vi göra natt i detta hus för att orka med morgondagen som är fullspäckad!
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0