Va tusan .

När ska detta ge sig?
Vakna o hade världs ont i halsen, vill helst inte ens svälja.. PLUS att jag har förbaskat ont i kroppen, tygg o höfter mest.. Tog mig knappt upp ur sängen.. Är alltid värst på morgonen, men idag är nog en sån dag då jag kommer ha ont hela dagen .. TUR att jag är ledig!
Känns som om jag har jobbat måndag till fredag, oså har jag bara jobbat 2 dagar i rad, dock 7-16 pass..
Bara att ladda inför en delad tur i morgon då! Hur ska detta gå?

Igår när jag kom från jobbet så la jag mig i ett varmt bad, så skönt att vara tyngdlös ett tag!
O efter badet fick jag mig en behövlig massage av mina 2 hjärtan :)


Nu kl 10 ska vi fara till barnmorskan, lyssna på hjärtljudet o ta lite prover.
Alicia fick vara ledig från dagis idag, så hon ska få följa med :)
Ska även ta upp om Affektkramp, att jag tror alicia "lider" av det..
Sen hon har varit ett halv år ungefär har hon fått andnöd när hon har panik gråtit, blivit blå om läpparna o knappt fått luft..
Och i lördags hände det gör som en mamma väldigt orolig! Hon ramlade o började att gråta, hysteriskt, tillslut så svimmade hon, men vaknade upp efter några sekunder igen ..
Och det är tydligen ganska vanligt att barn lider av affektkramper, känner många vars barn har/haft det..


På tal om nå helt annat, VA FAN ÄR DET FÖR VÄDER? Snöstorm!
När tusan hade sommaren tänkt komma ?? Jaja man får trösta sig själv med att tänka att den nya snön tar bort den gamla :)

O magen den växäer o växer, börjar bli riktigt trångt för bäbisen där inne :)
En riktigt vildigt är det där inne, speciellt när jag känner för att vila mig, då vill bäbis gärna gymnastiksera lite :p


Nog skrivet, har ett barn som ska hinnas duschas o mig själv att göra mig färdigt innan vi ska åka!

Va tusan, nu ringde dom just från VC o sa att barnmorskan är sjuk....
Aja, då sätter vi oss i soffan istället o myser på.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0