Swisch!

OJ, denna helg har då verkligen bara swischat förbi!
Fredag morgon/dagen var vi bara hemma hela familjen, stor städade hela huset, lekte o unnade oss goda våfflor till lunch :)

När kl slog 4 kallade jobbet! Men jobbade bara till 20..
Då jag kom hem var huset fullt, svärmor o svärfar hade kommit :) Oså var Ellie o kusin tim här.
Så vi åt bär, surrade o barnen lekte för fullt .. OCH tjaffsade :p MIM(min) mamma, NÄÄ MIN mamma, MIN fammo, NÄÄ MIN mommo, MIN hutte(tutte), NÄ MIN hutte! Jaaa osv ;) O allt ska dom ha samma, sitta på samma stol, dricka ur samma glas helst samtidigt.. Goungarna ♥

Alicia ville följa med fammo o farfar o sova hos faster ellie o kusin tim, stod med blöja o skor(som hon tog på sig själv) o sa jag gå :) Så självklart fick hon följa med dom.

Vaknade av att Simon kollade på klockan o sa- NATHALIA vi är ju som 2 ungdommar, klockan är 10.40!
Kommer inte ihåg sist vi sov så länge, men skönt var det, och utvilade var vi :)
Så simon knatade över o hämtade Alicia, eftersom fammo o farfar hade farit till Kalix tidigt på morgonen för att hjälpa hans kusin att flytta in i en lägenhet, så Ellie var själv med barnen. Guldvärt med sovmorgon gumman ♥

På dagen gjorde vi några ärenden o sen for vi också till kalix! O där tillbringade vi hela eftermiddagen, packaxde upp kartonger o åt på kina..

När vi kom hem på kvällen for vi direkt till Matti för att gratta han på födelsedagen.


Söndagen var som en söndag ska vara- LUGN.
Var hemma hos oss, fikade o surra.
Sen tog vi en kort promenad, jag, simon, barnen o svärfar, för att plocka lite påskris, som jag o alicia sen på kvällen pyntade så fint :)
Middagen bjöds hos grannarna, riktigt gott!




Idag är det måndag o då börjar verkligenheten igen . Jobbat 7-15..
O alicia har varit på dagis för första gången på 2 veckor, hade gått jätte bra att lämna henne, o när jag hämtade henne var hon överlycklig :) Stannade kvar där en stund eftersom hon var mitt uppe i att påskpynta(limma o klistra)..

Åt middag då vi kom hem sen fick vi finbesök av Ellie o tim :)
Så vi har tillbringat kvällen tillsammans, alltid lika trevligt ♥

När dom gick hem kring 6 tiden gick jag o alicia o la oss i sängen för att mysa ♥
O efter det gick vi till hennes rum o läste böcker. Sen blev det baddags för gumman.
Hann inte mer än att dricka en välling så somnade hon efter badet, döö trött eftersom hon inte vilat nå efter dagis!
Och jag likaså!

Varit trött hela dagen, har som aldrig piggnat till. Trött, seg o yrslig, men det beror på mitt låga blodvärde..
Hoppas på att det går till sig så fort som möjligt!
I morgon ska jag åka till VC för att ta en massa andra prover, o vet egentligen inte varför?


Näe nog skrivet, blir annars för långt för att idas läsa :p

Hänga tvätt o vänta på att älsko ska komma hem från jobbet, oså glo BB så klart ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0