Tung vecka ..

Äntligen börjar helgen närma sig ♥ Trisst att jag inte är hel ledig, men som tur är jobbar jag bara lördag, 7-11 och söndag 7-12, så det är ju nästan att vara ledig iaf :)

Varit en tung vecka, men långa arbetspass och ont i kroppen...
Gått till jobbet med TUNGA vaggande steg! Kommit hem o har haft onadare än aldrig förr..
Avslutade denna vecka med en delad tur, och det var riktigt jobbigt.. Speciellt kvällspasset. Men nu är den bortgjord! Bara 3 st delade turer kvar innan det är dags att sluta jobba :p

Kära mormor har varit barnvakt åt prinsessan medans jag o S har jobbat, och ska sova över här :)
Så får se va vi hittar på i morgon då jag är ledig..


I natt får vi ääääääntligen sova med pappa S ♥ Efter 6 jobbnätter!
Stackarn gick av i morse kl 6, somnade inte fören 9, oså vaknade kl 13 för att fara o jobba kvällen kl 14-22. Han kommer nog vara helt slut när han kommer hem!


Igår hade jag o Alicia en ledig dag, så vi hämtade upp momma (gammelmommo) o for in till stan.
Köpte 2 tyger och sytråd. Och av mommo fick jag ett par leggings och en tjocktröja :) Och alicia fick ett pussel och en förkläde :)
När vi kom från stan så invigde jag äntligen min symaskin :) Sydde 2 mössor till alicia. Blev rätt nöjd.



På kvällen for vi o skjutsa hem mommo, oså for vi förbi mamma o sa hej, var där en stund innan det var dags att stressa hem för att S skulle fara o jobba natt ..



Nu ska jag vara trevlig med mommo, o se BB ..

Hejsvejs!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0