Påsk ♥

Oj nu är det länge sen sist jag skrev, igen ..
Men våran dator har gått sönder :/ Och min lilla dator är så himla seg, men nu slog jag igång aset o gör ett försök :p Måste få någon som uppdaterar den..


Ja nu är vi tillbaka till verkligeheten efter 5 dagars påskledighet tillsammans ♥ Hade kunnat få vara lite längre!
Haft en helt underbar påsk med nära o kära uppe i byn.
For dit torsdag på dagen och kom hem igår kväll..

Helgen har bestått av skoteråkning, pimplping, grillning och ute lek :) Haft kanon väder! 
Har även kalasat i 2 dagar för svärmor som fyller 50 år idag!

Alicia har äntligen slutat vara rädd för skotrarna, och älskar att åka skoter nu :p Ska åka hela hela tiden, så mimmi(gammel mommo), pappa o faster har agerat skoterchaufförer under helgen :) Till både Alicia o Tim, på barnskoter och våra skotrar..
Har även invigt skoterpulkat :) Älskar att åka pulka, sitta där bak o mysa på.. Speciellt nu när jag inte kan åka skoter, får sammandragningar i varenda litet gupp, testade åka en kort sväng med hjärtat, det resulterade i att jag hade ont i hela kroppen dagen efter..


Våran prinsessa har blivit förkyld IGEN! Jag vaknade i natt av att hon var kokhet, jag ljuger inte om jag säger att man hade kunnat steka ett ägg på henne!
Så på morgonen tog S tempen på henne o då hade hon 38.5, o nu sist vi tog hade hon 39.. Ovh är jätte loj :( Stackars liten som är sjuk av o till ..
Så pappa S o alicia har haft en mysdag idag, o när jag kom hem från jobbet kl 12 har vi bara myst på !
Legat i sängen o tittat på tecknade pippi..
Oså har momma o moffa varit förbi en sväng med ett påskägg till alicia :)

När dom for så la vi oss alla 3 i sngen igen o tog en stödvila, på 3 timmar :) Haha utslagna hjältar allihopa..
Så det blev en sen middag, tror vi åt halv 8 :p

Var tvungen att fara o handla efter maten eftersom vi bara hade 2 blöjor kvar.. Passade på att köpa en pippi film till lilla sjuklingen, så nu har hon sin första riktigt pippi film, o glad blev hon :) Hon verkligen älskar pippi ..


Näe slut skriver för idag, lägger upp lite bilder istället :)






/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0