Home sweet home ♥

Hem ljuva hem ♥ Borta bra med hemma bäst!

Kom hem igår kväll, var så gudomligt skönt att få krypa ner i egen säng, eftersom jag får så himla ont i ryggen av sängen vi sover i byn..


Nu sitter vi här o äter frukost hela familjen, jag avnjuter ett glas nypressad apelsin jucie, så JÄVLA gott! Synd bara att det går typ 6 apelsiner till ett glas .. Blir så dyrt :p

Idag har vi lite på to do listan.
Det ska städas
Packas upp i väskan
Hanlda till kvällen
O senare kommer Elin, Dan och Isabelle hit, så ska vi grilla o sen gå ner till majbrasan ikväll :) Ska blir trevligt!


Näe nu ska jag ställa mig o pressa litre mer apelsiner så jag kanske får mig ett glas till .. ABSTINENS!



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0