1177

Precis kommit hem från akuten..
Fick åka in med alicia.
När jag o S skulle gå o lägga oss så pussa jag på henne o kände att hon var kokhet, tempade henne o det visade sig att hon hade 40.3 i feber..
Hönsmamma som jag är ringde jag o rådfråga 1177 och dom tyckte att vi skulle åka in med henne, eftersom hon varit förkyld så länge av o till..

Vi som trodde hon började bli frisk, eftersom hon bara hade 37.4 i morgon temp och har varit pigg o allert hela dagen..

Där konstaterade dom att hon hade en virus, och virus går ju inte att göra nånting åt.
Öronen såg bra ut, sänkan var under 8, men feber var fortfarandre hög och man såg att hon var påvekad.
Och hostan vill inte heller ge med sig, så nu ska vi börja inhalera henne igen .. Hoppas hon får bli kvitt denna förkylning så fort som möjligt, gör ont i mamma hjärtat!

Många som verkart ha denna envisa förkylning, både vuxna o barn!

Nä nu ska jag äta ett till äpple o sen ta karln under armen o gå o lägga mig brevid prinsessan o försöka sova  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0