Wordfued..

...är nånting man verkligen fastnar vid om man väl börjat att spela det, o kan man blir så frustrerad om man inte komer på något ord ! Men kul är det :)

Idag har jag o Alicia äntligen tagit oss ut, båda relativt friska :) Min förkylning var väldigt kort, Alicia har fortfarande kvar asin hosta, men den lär hon ha ett tag ..
Vi for ut till Rutvik, o där blev vi hela dagen.
Alicia o Tim har lekt o busat för fullt ♥
O vi vuxna har surrat av oss :)..

Våran älskade o saknade pappa S kom dit på eftermiddagen, Alicia blev jätte glad, fast samtidigt blyg. När Simon sträckte armarna mot henne gick hon till Ellie istället.
Men sen släppte det o det var bara pappa som gällde :)

Ikväll har vi haft fredags mys framför idol, vu lyxade till det med popcorn, ostkrokar, kinapuffar o en påse tuttifrutti :) Alicia hade svårt att välja av vad hon skulle ta när allt stod på bordet :)
Men helt plötsligt så sträckte hon armarna mot mig o ville komma upp i famnen, så satte henne i min famn o efter 10 minuter märker jag att hon sover, blev chokad, det var som att trycka på en off knapp :p Hade inte nes tutte när hon somna..

Hon har verkligen varit söt, hon fick nån fixidé o proppade munnen full med kinapuffar, sög bort chokladen o spottade ut dom när chokladen helt var borta :) Haha ..Sötungen ♥


Ska fortsätta att se filmen på 4an, vekar bra!
Sen vidare till sängen o mysa med min älskade prinsessa ♥ Hon har fått sova med mig i sängen hela veckan, o har varit såååå mysigt! Får se hur det går att lägga henne i egen säng sen :s Men tror det går bra :)



Jag är världens lyckligaste mamma & flickvän ♥ - Jag älskar er!

God natt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0