Sista dagen :(

Förstod att statistiken skulle höjas pga av rubriken :)  Alltså är det oftast den som gör om folk ids läsa eller inte ..


Hade en super trevlig kväll hos mor igår , kräftskiva :) Med an massa mat , kräftor , skagenröra , 2 sorters bröd , olika ostar , kex , räkor , västebottenspaj , aioli , sallad , jaaa you name it! Så man blev gode mätt ..
Till efterätt slängde jag ihop den godaste efterätter ever , Mango sorbet- vanlij yoghurt som jag blandade ihop oså hallon :) MUMMA!!



Kom hem kring tolv igår , så var helt tär , eftersom skalman klockan hade ring för länge sedan :p
Alicia somnade där , i vagnen , o vaknade inte då jag bar upp henne o la henne i sängen :) Trött tjej ..

Blev lika tidig uppstigning idag , eller nää fick faktiskt sovmorgon i en halv timma , klev upp 7.30 iställer för 7 :) 
Men som tur är så äter vi frukost o leker en stund , sen blir hon trött , o då tar vi oss en stöd vila på soffan :) 
Idag sov vi till 12 , ver inte var klockan var när vi somna , men strax före 11 tror jag .. 

Duschade o gav henne lunch , så gick vi ner till mommo(mamma) o umgicks där .. 
Sen när Simon vaknade så kom han ner dit så gick vi till Miss mac o åt middag , o efter det for han till jobbet o jag o aliia gick hem .. 

Har fått kämpa att hålla henne vaken sen 6 , o halv 8 efter att momma gav henne en välling så slockna hon .
Haft kvällsbesök , mommo o moffa kom o kolla idol med mig ♥ När dom fick se bilden på efterätten som ja gjorde igår så vart dom sugna på att smaka , så jag slänge ihop den lagomt till idol , så då har vi suttit o smaksa i oss lite sånt .
Men imorn då brjar det NYTTIGA livet igen , helvete också , nu fan måste jag ta tag i det här o bli vän med vågen igen , för just har vi en oplockad gås ihop! 


Idag är det sista dagen på min mammaledighet . Hoh får ångest .. Vill ju vara med min prinsessa 24-7 , somm alltid! Vars försvann den ? Tiden har verkligen rusat iväg . 
Har haft ett helt underbart år , som tyvärr har gått alldelens för fort! Är väldigt glad o tacksam att jag får uppleva att vara mamma ♥ Jag älskar dig Alicia!
Mammaledigheten är alldelens för kort tycker jag , man ska minst få vara hemma tills dom är 1,5 iaf! Utan att behöva snåla med mammapenningen!
Fast vi ska egentligen vara glada att vi har så mpånga dagar som vi gar , för i andra länder får dom ingenting för att vara hemma!
SÅ i morgon börjar verkligheten , iväg o jobba 7-13 , skön start :)


Nä nu ska jag lägga undan datort o sova , gick o la mig strax efter 9 :) Blir tidigare o tidigare för Agda 95 :p
O snart kommer min älskade fästman hem , skönt att få ha han vid min sida igen ♥ Hatar när han jobbar natt!


Alicia o Ängla myser ♥                             Äter russin :)


Ego




God natt!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0