Härliga slappiga söndag!

Haft en mysig söndag, en riktigt slappdag!
Både jag o Alicia har gått i pyjamas till efter ett :p Då tog vi på oss kläder oså väckte vi pappa S :) O hon var lika överlycklig som vanligt när vi gick o väckte pappa :) Det bästa hon vet! O hon bllir så himla go, pussar o karamr han i massor. Gullungen, gosigare unge finns inte ♥!

Eftersom söndag ska vara en slapp dag så slappade jag med middagen också, tog fram färdig köttfärssås från frysen oså kokade vi bara spagetti till :) Snabbt, gott o enkelt.
Efter middagen så passade vi på att mysa med våran älskade S, för sen for han iväg till jobbet igen ..
Fast det BÄSTA med söndagarna är att vi får hem han igen, efter en hel helg med nattjobb, så härligt att få han han tätt intill oss igen!

När S for till jobbet så gick ja o snuttan ut för att få lite friksluft, gungade o gick förbi mommo o sa hej, o sen for vi vidare till storheden på coop o mötte upp familjen tandlund, snabb handlade o sen vidare till Rutvik där barnen har lekt för fullt o käkat russin :p O jag o Ellie har surrat o karl i huset har snickrat :p ..
Ellie var salt sugen mot kvällens slut, så hon ställde sig o kockade ihop lite kvällsfika, gott o nyttigt- Pommes, stekt korv o ägg :) Oså gjorde jag en vitlöksås till :p Riktigt gott, men jäääävligt onyttigt ;p Men vi alla njöt av den goda kvällsfikat, till och med barnen :)
Ingen jag skulle kunna äta till kvällsfika ofta, fy fan tänk dom i usa, som äter sånt där till frukost, lunch, middag o kvällsfika , fyy så vidrigt ..


Vi åkte hem lagomt till idol (som jag så glatt trodde det var), men de visade sig att det inte var nå idol ikväll..
Så kollade lite av true talent oså kom kära mor förbi en sväng innan hin gick iväg till jobbet.
Prinsessan ligger o sover, somnade som vanligt i min famn efter att ha druckigt sin välling ♥
Blir tidig upptigning imorn, jobb 7.15-14.30, o Alicia ska vara på dagis från halv 9 ..
Tror inte att jag orkar sitta uppe o vänta på att älsklingen ska komma hem , går nog o lägger mig efter jag skrivit detta inlägg, är så trött :( .. Men han får komma o krypna ner under mitt täckte när han kommer hem ♥ LÄNGTAR!



Nu har vi bestämt oss! Det blirr vitt högblankt 10x30 kakel omlott med svarta fogar :)! Hoppas det blir bra!
2 DAGAR KVAR !!!!








God natt.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0