Pirrigt!

Haft en toppen dag i Piteå med Ellie o våra älskade barn :)
Shoppat en massa, vi var verkligen på shopping humör jag o ellie :p ..
Köpt 2 legging  o smink till mig själv, 2 mössor till alicia, ett halsskdd, ett par handskar, 2 lång ärmade tröjor, 1 tjocktröja o lite hygienartiklar på dollar :) Så det blev mest shopping till Alicia, som vanligt :p Köpte även en present till bäste Elin som fyllt år :)
Ena leggnings köpte jag på dollar, för 50 kr, o skit snugga var dom o riktigt sköna! Dom har ett mycket mycket bättre dollar där en här i Luleå!


När vi hade shoppat klart var både vi o barnen hungriga, så vi gick till en kina restaurang o åt sen lunch/tidig middag.
O där hade vi cirkus! Barnen levde om för fullt, man märkte verkligen att vi hade ALLA ögon på oss, irriterande sådan, till och med personalen verkade irriterade av att vi hade energifyllda barn .. Vill man inte ha barnfamiljer där så borde man sätta upp en skylt där det står- Barnfamiljer ej välkomna!
Så jävla svenkt, man ska jävla stirra ut familjer med barn som lever om!
Tacka vet ja utomlands, där barnen springer fritt på restauranger, från bord till bord, där får barn vara barn med andra ord!

Samtisidgt kunde ja o ellie inte hålla oss för skratt, vi kände verkligen hur alla tittade på oss när vi gick ut därifrån, o jag log så stort som jag kunde :p Hah idioter!

Nåväl..
När vi kom hem från pite mös vi på med pappa S, som hade varit väldigt saknad av oss ♥
Kastade ihop en middag till Prinsessan, pasta med skinksås, slängde i lite ärtot, majs, champinjoner o paprika också, blev faktiskt gott :)

När hon ätit klart så for vi ut till Rutvik.
O där har det vait fullt ös, barnen har busat, lekt o badat :)
Vi vuxna har druckigt kaffe o suttit o surrat, simons o ellies moster med familj bar förbi en sväng också , trevligt :)
Även vi har haft fullt upp med att tittat på våra busiga barn :p Man kan ju verkligen bli road av dom ♥ Busfröarna!


For hem före 9 nångång. Både jag o Alicia böt om till myspys kläder oså gav jag henne en välling, o efter det mös hon på i min famn tills hon somnade ♥ Så nu ligger hon i stor sängen o sover, o jag ska strax mysa ner mig breved henne o försöka sova.


Ja herre gud, nu är det bara 3 dagar kivar tills huset kommer, pirrigt!

Vi har ett problem bara, vi kan inte bestämma oss vilket kakel vi ska ha .
10x30- vit högblankt (omlott varandra) eller 10x20 med fasade kanter, vit högblankt (omolott varandra).
Ni får mer än gärna ge lite smakråd!!


Ska kolla runt lite på internet o få lite ideér o tips!


Ha en fortsatt trevlig kväll. PEACE!


SIMON- Jag älskar dig, du gör mig så lycklig! Vi för alltid!


Lite bilder.




/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0